Marry Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Lenge siden jeg har vært her så det er mulig du har kommet med en oppdatering, men jeg har tenkt så masse på deg og lurer så fælt på hvordan det går :-) Håper det er ok at jeg spør :-)
Maud Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det er kjempegreit at du spør. Alltid hyggelig å vite at det er noen som tenker på meg... Her føler jeg meg temmelig dritt. Det betyr forhåpentligvis at alt er bra. Bekymret meg en stund for manglende kvalme. Det er det ingen grunn til nå... Nå husker jeg at jeg ikke kunne pusse tennene uten å brekke meg og jeg er kvalm det meste av tiden. Er kjempetrøtt også. Alt i alt ser det altså bra ut. Skal få oss en UL neste uke for å sjekke at det er liv der ikke. Krysser fingrene så lenge. Oppdatering følger :-)
Marry Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Tenk å håpe på å være i dårlig form, litt bakvendt :-)) men sånn er bra med alle tegn som kan vise at man er gravid ikke sant.Trøtt ja det husker jeg med M sovna overalt :-) Blir bra med en UL alltid deilig å vite at alt er ok og det er det nok også skal du se, jeg skal ihvertfall krysse alt jeg har ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå