Gå til innhold

Jeg har blitt tante igjen :-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror er blitt pappa til en nydelig liten jente og jeg er blitt tante :-) nurket veide 3140 gr og var 47cm på strømpelesten og lignet min bror på en prikk :-) (og litt på syvende far i huset:-)).....

 

Velkommen til verden lille gullklomp :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så hyggelig! Gratulerer med det lille niesenurket!

Skrevet

hurra for bittesmå tantebarn!!

 

:-)

Skrevet

Grattis,er kjempe kos med sånne tanteknøtt:))

Skrevet

Gratulerer med en søt liten niese. Det blir fint for M om et par år, da har hun noen å sjefe over og kose med :-)

Skrevet

Gratulerer så mye som tante :0),så fin dato da..min bursdag :0))

Skrevet

Gratulerer med niesenurket - det er fantastisk flott å være tante til små prinsesser:-) Jeg er så heldig å være tante til 3 slike, og det er en fryd:-)

Skrevet

Grattis!!! Det må være en herlig følelse. Selv har varken min bror eller søster fått barn. (Ser ikke ut som om det blir noen heller). Men jeg har jo andre tantebarn da. Det er kjempekoselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...