Marry Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Min bror er blitt pappa til en nydelig liten jente og jeg er blitt tante :-) nurket veide 3140 gr og var 47cm på strømpelesten og lignet min bror på en prikk :-) (og litt på syvende far i huset:-))..... Velkommen til verden lille gullklomp :-))
Reveenka Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Å, så hyggelig! Gratulerer med det lille niesenurket!
Superlis Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Grattis,er kjempe kos med sånne tanteknøtt:))
Maud Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Gratulerer med en søt liten niese. Det blir fint for M om et par år, da har hun noen å sjefe over og kose med :-)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer så mye som tante :0),så fin dato da..min bursdag :0))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer med niesenurket - det er fantastisk flott å være tante til små prinsesser:-) Jeg er så heldig å være tante til 3 slike, og det er en fryd:-)
Ronja65 Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Grattis!!! Det må være en herlig følelse. Selv har varken min bror eller søster fått barn. (Ser ikke ut som om det blir noen heller). Men jeg har jo andre tantebarn da. Det er kjempekoselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå