Phoebe Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Huffameg, sitter her å tvinner tommeltotter. Er 1 uke siden jeg gikk ut i permisjon, og fram til lille knøttet kommer er det ikke så mye å finne på her hjemme. Er rastløs, men eier ikke energi. Ganske kjip kombinasjon!! Har vasket soverommet idag, ellers har jeg ikke gjort noe fornuftig. Noen andre som har det slik? Hva gjør dere for å få ventetiden til å gå?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 jeg hjelpte de på jobben med litt småting, bare slik kom å gikk når det passer meg. Fikk iallefall dagene til å gå kjempe fort. Ellers så kan du bruke tiden til å gå på kafe, gå turer. OG generelt bare ladde bateriene til lille babyen kommer:D
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Vi kan gjerne bytte;) Jeg gleder meg noe vanvittig til permisjonen begynner om ca. fire uker (masse å gjøre før den tid dessverre...) Her er noen tips, hvis du kjeder deg: Les en bok, se film og serier, lim inn bilder i albumet, gå turer, rydd i skuffer og skap, skriv brev om mail til noen du ikke har snakket med på lenge, bak en kake osv.
varg veum Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 vis du har jobbet helt til no så er det helt normal... jeg var sånn første ukene jeg ble sykemeldt....viste ikke hva godt jeg kunne gjøre..gikk bare rundt meg sjøl, men tok ikke så lang tid før jeg fant roen...no nyter jeg dagene, pusler med litt album, lage i stand ting, henger på bim,,haha , syr vogn og bilsete pose og rett og slett bare slapper av og nyyyyter det.. så gi det litt tid så synes du det sikkert er deilig du og. kropp og sinn må bare venne seg til litt mindre action.. hehe
Phoebe Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Oj nå fikk jeg lyst på kake... Kanskje ingen dum ide!!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Enig med Phoebe, er så rastløs, finner liksom ikke roen. Samtidig har jeg ikke så mye overskudd som før og orker ikke springe ut på Kaffe, gå på shopping osv. Prøver å gå meg en tur hver dag, men etterpå dette, er jeg tom for energi. Tenker på alt jeg skulle ha gjort og får nesten dårlig samvittighet når jeg bare ligger på sofaen og drar meg. Håper det bedrer seg etterhvert, jobbet helt frem til permisjonen og er vant med at det går i hundre hele tiden. Er ikke noe "husmoremne" så gidder ikke å bruke desse dagene på å lage mat heller. Vel, bare litt over 2 uker igjen til termin, skal holde ut....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Gikk faktisk ut i permisjon nå i dag her,skal egentlig ikke gå ut får på onsdagen,men hva er vitsen til og jobbe to dager etter ferien,så jeg gikk ut i dag istedefor. Gruer meg for at tiden skal bli lang og gå hjemme og vente her også.Men har skrvet en liste over ting jeg skal gjøre.Vaske stuevinduene,vaksdursjen sikkelig,dører(har hvite),sofaen trenger en vaks.Og har en del bursdagsgaver og handle her i april.Så håper tiden går,samt at jeg skal til lege,jm og på omvisning på sykehuset....håper tiden går fort.Ellers så blir jeg vel en del på på bim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå