Gå til innhold

Vondt i magen?


norkefrøken

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg er "plutselig" blitt gravid :) Nybegynner på området og lurer på litt av hvert.. Er det flere som får "mensenlignende" smerter nederst i magen innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det har jeg også så du er ikke alene om det:)

har hørt at det er ganske vanlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABSOLUTT! Dette er en av mine sterkeste graviditetssymptomer da jeg ikke har så mange enda:)

Alle sier at dette er vanlig ihvertfall.

Ha et trivelig svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det murrer og verker som om mensen er virkelig på vei til å komme... Men håper den uteblir, og spiren får gro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre fra så mange at dere har lignende opplevelser! Synes det er litt skummelt med alt som skjer. Føler meg av og til veldig gravid med magesmerter og litt kvalme, mens andre ganger føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt og tenker at jeg har innbildt meg alt sammen (til tross for tre positive tester). Har ikke hatt mensen på 7 mnd (etter å ha sluttet på p-piller) og regnet derfor med at jeg ikke kunne bli gravid. Vi "slurvet" derfor litt. I slutten av måneden skulle jeg til legen for å utrede dette her med at jeg trodde jeg ikke kunne bli gravid... Nå er det blitt første svangerskapskontroll i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe spennende....Jeg har selv bestilt time til legen for å få det bekreftet i dag...

 

Gratulerer masse, vi har en spennende tid i møte...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...