Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på ferie til Kristiansand i sommer og kommer til å kjøre fra Bergen. På denne tiden kommer babyen til å være ca 3 mnd. Vi tenkte å ta det helt rolig og ha mange pauser underveis med overnatting i Stavanger. Er det noen som har erfaring med bilkjøring og baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjørte fra Larvik til Stavanger på en dag når gutten vår var 3 mnd og det gikk greit det, men vi brukte masse tid, tre timer mer enn normalt... (ca 9-10 timer)

Denne sommeren skal vi kjøre 100 mil en vei og mini vil da være ca 3 mnd, kommer da til å dele opp turen i tre dager....

Skrevet

Ja, jeg tror det skal gå bra.... men jeg ble så usikker da venninnen min, som har en gutt på 2 år, kanskje ikke skal være med likevel på grunn av den lange bilturen...

Skrevet

Min erfaring er at det kan være enklere å ha med en liten baby på biltur enn en 2-åring. Babyen vil sannsynligvis sove ganske mye, mens 2-åringen trenger emr underholdning og vil kjede seg.

Selv har jeg reist 100 mil med en 2-åring og en på 2 mnd, og det gikk greit. Vi hadde en pausedag midt på turen og tok de pausene vi trengte ellers.

Hvis babyen din ikke er veldig urolig, så tror jeg det vil gå bra å reise fra Bergen til Kristiansand - så fryktelig langt er det ikke. Bare beregn god tid :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...