så var vi 4 Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 http://www.freeforum101.com/juniklubben/ Så var det å finne ut hvordan det fungerer
-carina- Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Flink du er som har laget eget forum... ) Vi i juli-klubben har også gitt opp dette tullet til DIB, så vi har og fått eget forum. Ser ut til at deres fungerer omtrent som vårt... Nå har vi to dagers forsprang, så dere kan jo titte inn til oss for å få ideer og hjelp til å få i gang deres! ) Det er jo bare dager som skiller deres babyer og våre! ) Juli-klubbens nye forum er: julibaby.informe.com
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hvorfor lager dere nye forum? Funker ikke de som er her......?
to+en til! Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Registrerte meg der jeg da, kikka litt på et sånt forum selv, men forstod ikke så mye! Hehe, så satser på du forstår litt mer enn meg!
så var vi 4 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Klubbesidene er nede så da må vi finne på andre måter å skravle
-carina- Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 mammanett.no bruker også samme type forum... Om dere trenger å se hvordan et sånt forum fungerer så går det ann å gå inn der og titte også... )
så var vi 4 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2007 Nå har jeg fiksa det. bare kom inn.
Mamma'n te linnea Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Får ikke til å registrere mg jg,må man ha nytt passord og brukernavn? Står bare at d er feil.
så var vi 4 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2007 hmmmm, kanskje noen har samme brukernavn som deg da. Du må gå på "bli medlem" og ta det der i fra.
Gjest Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Så flott!! lei av dette surret her på DiB altså... Jeg har komemt meg inn på det nye forumet, men har ikke tid til å se mer på det nå..så...kommer sterkere tilbake:)
Frk B og Elias Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Jeg har registrert meg, og det gikk supert, men så... Alt blir sort, og skriften blir "borte" Ser bare noen ikoner. Noen tips?
så var vi 4 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2007 hmmm det var dumt, skal vi se... ar du logget ut og inn igjen? kanskje det bare er noe kluss med innlogginga. Har dessverre ikke noen tips ellers...
Frk B og Elias Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Prød et par ganger. Kan du slette brukeren da? Så oppretter je bare en ny
så var vi 4 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2007 Har fiksa det dytter litt så alle junidamer (og menn) ser oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå