ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Dattera mi på 11 1/2 mnd tar kun morsmelk 2xpr dag nå. Får ellers vann. Får hun i seg nok melk eller bør hun tilbys mme eller kumelk? Hun får også i seg noe melk gjennom maten (grøt, prim, yoghurt).
Mamma-til-gutt:) Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg vet ikke om hun får i seg nok melk, det er det får du nok et bedre svar på om du spør helsestasjonen:) Men utifra det du sier så tror jeg hun får nok melk. Har sett ander på den alderen drikke omtrent det du sier, og spise vanlig mat i tillegg(altså sluttet med grøt og spise kun brødskiv og vanlig middag) Kommer veldig an på ungen. Men, hvis du skulle gi henne mer melk så hadde jeg ville gitt henne mme, siden det er anbefalt at de ikke smaker vanlig melk det første året. Men kan hende du får et annet svar hvis du spør ekspertene. Har av erfaring sett at ingen svarer likt uansett;)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Med bare et par uker igjen til hun fyller ett år så er det nok ingenting i veien for å gi kumelk. Jeg hadde ikke giddet å begynne med mme for bare så kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå