babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 føler hele tiden spark øverst i magen og midt på magen, og så får jeg sånne litt skrapende, rare og murrende følelser ned mot underlivet innvendig...kjempevanskelig og forklare, men kjenner også akkurat som press på blæra mi og iblant...hvertfall veldig rar og ubeskrivelig følelse...har litt vondt i underlivet også, føler det veier 10 kg...hehehe
Phobia Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Da ligger hun med hodet ned i bekkenet og det er armer og hender du kjenner som "krafsing" helt nede i underlivet. Hvis du tenker deg en rett linje fra navlen og opp og så ut til sidene - så har du bena, rumpa og knær osv. Ungen ligger jo i en krøll, så du vil få spark på litt forskjellige steder.
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2007 Tusen takk for svaret...greit og vite...=) føler jeg har begynt og få litt vraltende gravidgange også..type litt bredbeint...hehe lekkert..men ikke rart hvis snuppa ligger med hodet ned..
Phobia Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jepp, den er du ikke alene om...he.he Men ganske vanlig å ha sånn "tyngdefølelse" i underlivet i slutten. Litt ubehagelig til tider synes så jeg, når du føler at noen presser på blæra da.... Også føler jeg at jeg må "holde magen oppe" når jeg skal tisse....he,he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå