Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Venter ny baby nå i april, og har en gutt fra før, det blir ca 20 mnd imellom dem. Vi krangler mye nå, og har gjort det gjennom graviditeten, samboeren min skjønner ikke at jeg har plager, og mener hele tiden at han gjør så mye mer enn meg. Han gjør kanskje littegrann mer enn meg for tiden, men det er jo sånn det må være nå, på slutten da jeg har litt bekkenløsning og er stor og tung. Det jeg frykter er at det skal bli enda mer krangling etter at babyen er blitt født, vi har "alltid" kranglet en god del om husarbeid og barnestell, og nå frykter jeg litt for det kommende året. Har hørt at det første året med to tette er veldig slitsomt. Er det noen som har erfaring med dette? Eventuelt noen gode råd? Blir veldig takknemlig for tilbakemeldinger!!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jaa.. Ble ihvertfall det her.. Jeg og barnefaren krangler UTROLIG mye... Desverre.. Vi er dårlige i å takle stress, og det blir det visst ganske ofte med 2 tette virker det som..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå