Gå til innhold

.......................


Hormonella:0)

Anbefalte innlegg

Har dere gått noe opp i vekt allerede? jeg har...mellom 1-2 kg(er ca uke 11 nå)... Prøve å være litt forsiktig,men har jo lyst på noe å spise heeeeeeeele tiden. Eneste gangen jeg ikke er kvalm er når jeg spiser.

Men heldigvis kaster jeg ikke opp,er bare kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart det der,sånn har jeg det også. er endel kvalm,men ikke når jeg spiser!

Har ikke vekt,så vet ikke om jeg har gått opp, er vokst opp i vektfri hjem med stor fy-fy,men kansje på tide å kjøpe en nå?:) Har du fått noe mage enda da?

Jeg er 9+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tørr ikke veie meg! men buksene sier at jeg har gått opp ett par kilo ja, uke 11 nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid meg jeg heller, men nå er det snart ingen bukser som passer lenger, så noen kilo har det måttet blitt... Er 10+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 1 kg og er i 8. uke........hmmmm.....kanskje fordi jeg ikke spiser så mye godterier lenger? ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg tørr ikke gå på vekten føler ikke jeg har lagt på meg noe men er så vanvittig lei av å gå sulten. Jeg spiser det jeg orker men får nesten ikke ned noe mad blir aldri helt mett for det føles som om maten kommer opp ijen.Før kunne jeg spise myyyye middag men nå er det vanskelig!Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel ikke gått opp mer enn ca 2 kg, og er 10+3 nå. men magen kom lynkjapt denna gangen, går allerede i mammabukser og ingen vanlige bukser har passa de siste tre ukene. helt sprøtt, forrige gang brukte jeg vanlige klær til ca 4 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...