Gå til innhold

Expat,nett spørre deg,ang tette mjelkeganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har jo gått fast på Lecitin i månedsvis,likevel så har eg jo sett kvite prikker,små men dog,i opningene på mjelkegangene.Er det fordi eg amma så lenge først,og fekk klur,før eg brukte lecitin?Ville det vore anleis om eg hadde brukt det med det same?Eg har jo amma så lenge,kan det ha noko å sei??Såg berre på det som ho nedenfor spurte om.Klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å si! Å ta lavdose LEcitin fra fødselen av, det er det du mener? Hadde du masse tetning og klumper og klur i begynnelsen kunne det ha hjulpet mot danning av arrvev. Men gjort er gjort og spist er spist, liksom...

Det er mye rart som kan gi tiltetting, alt fra om barnet uvørent gir deg et spark i brystet til for mye husarbeid og strikking(!), bøylebh, eller at bh'n ikke har rom til å la brystvorten henge fritt. (Noen har såpass store at de bøyes over...) Nå som du reduserer kraftig er det ikke merkelig at du har litt tilstopping. Volumet er jo så mye mindre!

Av en eller annen grunn vet man ikke hva pluggene består av.

Skrevet

Ja,brystvortene mine hang jo ikkje fritt,de fekk eg ein bøy.Og når eg gymmer,så kan eg kjenne det tetter seg lett til.Det har vel minka med tette m.ganger no når eg ikkje har sånn spreng,og fylle bryster lenger. Ja,med krokete mjelkeganger,og arrvev så er det vel ikkje så rart heller.

Berre lurte sidan det egentlig auka på med plager dess lengre tid eg amma,med samme intervaller mellom ammingene,og med stor åroduksjon fram til no.Men eg må sei det er deilig no å sleppe tunge pupper,he,he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...