Gå til innhold

Håper vi får følge hverandre i tiden fremover:)

Anbefalte innlegg

Er sånn ca 4+6 dager på vei nå og tørr ikke helt å stole på at dette skal gå bra etter over 2,5 år med prøving. Har likevel så smått begynt å lese innleggene her inne på terminklubben for desember 2007. Ser at her er masse innlegg fra 2006, så tenkte bare å opprette et nytt jeg, slik at vi får dyttet bort restene fra den "gammle" terminklubben.

Tenker det blir mer aktivitet her inne om en stund, når de positive graviditetstestene begynnet å gjøre utslag rundt om i de 1000 hjem...

Fortsetter under...

Hei BEA-77! Så bra at du tok ansvar:)

Sitat fra min siden her inne:

"dag er det mandag 9. april.

Du går nå i 5. svangerskapsuke og har 249 dager (36 uker) til termin fredag 14. desember 2007."

Det er vårt første barn og håper virkelig at vi her inne kan følge hverandre:)

Hei Flying!

Gratulerer så mye med spiren!!!!

Så gøy med termin på samme dag da...

Går ut i fra at man kanskje får en annen dato å forholde seg til når man har vært hos legen.(?)

Dette blir vårt første og svært etterlengtede barn også. Spennende!

Hei!

Vi har prøvd i litt over ett år,og etter en MA håper jeg det går bra denne gangen.Har termin 14 desember, ifølge termin kalkulatoren iallefall:-) Blir veldig spennende tid vi går i møte, klarer ikke helt å slippe jubelen løs enda,men det kommer seg nok etter at jeg har vært på tidlig UL om noen uker..

For en utrolig julegave vi har i vente:-)

Gratulerer så fantastisk. Herlig at spiren endelig sitter når man har prøvd en stund. Krysser fingrene for at alt går bra med deg og nurket.

Vi har prøvd i et år, og jeg har hatt flere tidlige sa, så jeg tør ikke helt å slippe jubelen løs.

Men håper også at vi får følge hverandre helt til Desember :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...