Gå til innhold

Håper vi får følge hverandre i tiden fremover:)


BEA-77

Anbefalte innlegg

Er sånn ca 4+6 dager på vei nå og tørr ikke helt å stole på at dette skal gå bra etter over 2,5 år med prøving. Har likevel så smått begynt å lese innleggene her inne på terminklubben for desember 2007. Ser at her er masse innlegg fra 2006, så tenkte bare å opprette et nytt jeg, slik at vi får dyttet bort restene fra den "gammle" terminklubben.

 

Tenker det blir mer aktivitet her inne om en stund, når de positive graviditetstestene begynnet å gjøre utslag rundt om i de 1000 hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei BEA-77! Så bra at du tok ansvar:)

Sitat fra min siden her inne:

"dag er det mandag 9. april.

Du går nå i 5. svangerskapsuke og har 249 dager (36 uker) til termin fredag 14. desember 2007."

 

Det er vårt første barn og håper virkelig at vi her inne kan følge hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Flying!

 

Gratulerer så mye med spiren!!!!

Så gøy med termin på samme dag da...

Går ut i fra at man kanskje får en annen dato å forholde seg til når man har vært hos legen.(?)

Dette blir vårt første og svært etterlengtede barn også. Spennende!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har også prøvd i 2.5 år.... Testet positiv i dag, men tørr ikke slippe jublen løs....Håper vi alle får en flott jule presang i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har prøvd i litt over ett år,og etter en MA håper jeg det går bra denne gangen.Har termin 14 desember, ifølge termin kalkulatoren iallefall:-) Blir veldig spennende tid vi går i møte, klarer ikke helt å slippe jubelen løs enda,men det kommer seg nok etter at jeg har vært på tidlig UL om noen uker..

 

For en utrolig julegave vi har i vente:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så fantastisk. Herlig at spiren endelig sitter når man har prøvd en stund. Krysser fingrene for at alt går bra med deg og nurket.

Vi har prøvd i et år, og jeg har hatt flere tidlige sa, så jeg tør ikke helt å slippe jubelen løs.

Men håper også at vi får følge hverandre helt til Desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye du også BEA-77! Jeg glemte vist å si det sist jeg. Var litt overivrig på meg selv.. Hehe.. Blir utrolig hyggelig å følge hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...