singel 3 :( Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 har hadd skikkelig vondt i hånda mi i ei ukes tid nå... har mista følelsen i to figrer... lang fingern å ring fingern.. d kjennes ut som om at blodomløpet mitt har stoppet opp... noen som vet va dette er?? har forestten så innmari vondt i underlivet og jeg trur at jeg har rier.. men vet ikke helt hvordan det kjennes ut... kan være kynnere.. d kommer takvis og varer i 5 min så slipper d.. så går d kanskje 10 min så kommer d igjenn... jeg føler meg helt lost...
VinterSol+2 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 ang rier har jeg ingen erfaring å hjelpe deg med, men det er godt mulig du har fått dårlig blodomløp i fingrene, det skjer ofte, særlig om man har en del vann i kroppen. har du ikke fått sånn bok hos jordmor? der står det noen øvelser som kan hjelpe litt.. Ang rier så har jeg hørt at du kan ta deg en varm dusj og se om det hjelper. om det er kynnere vil de gi seg og om det er rier vil de lindres. (er ikke helt sikker på om det stemmer, men sikkert noen som vet, eller har svart allerede mens jeg skriver) Kan være en god ide å ringe føden, og høre hva de syns:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå