Viktory87 Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg er 1 dag på overtid i dag. Jeg håper bebin bestemmer seg for å komme ut ganske snart:) Håper det ikke blir så lenge til. For vi gleder oss slik til å kunne holde det lille gulle vårt no.
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg er desverre 3 dager på overtid....... dritt lei, og vil ha denne ungen ut nååååååååååååååå.
engajente Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Er to dager over termin, men nå kan h*n vente til etter kampen i kveld
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 takk det samme......... Blir vel baby på oss alle overtidsdamer snart......
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 jeg er 3 dager på overtid. min finner ikke veien ut min...=(
Viktory87 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2007 Jeg las akkurat at førstegangsfødende føder i gjennomsnitt når det har gått 4 dager over termindato. Hmm...kansje d...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 håper det stemmer, for det er 3 stykk som mener at han kommer 10 april og da er jeg på 4 dagen...=)
Jente1980 Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 3 dager på "overtid" i forhold til UL-termin her... Så du er ikke alene! Og det er jo helt vanlig med slingring 2 uker før/etter!! Så vi kan fort bli gående noen dager til hele gjengen! Men selv om man er klar over dette så er det noe magisk med UL-termin. Man har forholdt seg til den så lenge, og det blir en liten skuffelse uansett i det øyeblikket man passerer den, selv om man vet at det er helt normalt å gå noen dager over...
Skilpadden Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Jeg er også en dag på overtid... Trodde det var noe på gang igjen i natt, men nå gir jeg opp. H'n vil vel ikke ut. Dette er mitt andre barn, og det første kom 5 dager før termin, så jeg hadde trodd jeg skulle være to-barns-mor for lenge siden.
Froske Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Jeg også 1 dag over... Vente vente, lykke til!
mumm Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 ble ikke fødsel på deg heller nei! steike lei av å vente......håper det blir i natt da....
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 9. april 2007 #16 Skrevet 9. april 2007 jadda 3 dager over her å. Gikk over 10 dager med forrigemann så jeg forventet dette. KOmmer når han kommer, uff gidder ikke stresse med det mer, blir bare lei meg. Har planer for hele uka jeg. Imorro skal jeg shoppe gaver, onsdag skal jeg besøke ei vennine og hennes 4 mnd gammel baby, torsdag skal jeg til ikea med snuppa mi, og så skal jeg kjøre pappa til bussen, han skal til utlandet. Jeg må planlegge uka hvis jeg ikke skal dø av depresjon av at ting ikke skjer...hehe
Viktory87 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. april 2007 Ja. Man kan ikke anna enn å vente å håpe på at d sjer ganske snart:)hehe
Marre Skrevet 9. april 2007 #18 Skrevet 9. april 2007 Hm..jeg er 6 dager på overtid, og går snart på veggen! Er så lei av og gå hjemme og vente:-( Men men...den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det vel noe som heter, så jeg får vel trøste meg det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå