Phantom´ Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Regner med det er noen som har greie på det her inne. Sist jeg hang rundt her var jeg særdeles god kunde hos et nettsted, men jeg har glemt hvor det var...
BaAraKa Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 tror kanskje de billigste er fra billige-tester.no, uten at jeg skal si det for sikkert...
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 et sted som heter Billige-tester.no. Der har de mye billige tester, blant annet har de clearblue sin til kun 199 kr. Det er billig! Bestillinger under 200kr betaler du ikke porto for, så det kan lønne seg å bestille i flereomganger om du skal ha mer. De sender det samme dag om du bestiller innen kl 16, så det går bare noen få dager før det er i postkassen din. De har også billige strimler der, men de kan være litt vanskelige å tolke synes jeg... Lykke til!!
Phantom´ Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Er disse strimlene OK? Ser de har 23 el + 3 garv-tester til under 200... Det var da utrolig billig, dersom de funker...
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 De fungerer nok, men kan som sagt være litt rare å tyde... Det kommer stort sett opp en strek ved siden av kontrollstreken uansett, siden vi alltid har hormonet i kroppen. Det den gjør er å varsle når dette stiger, da skal streken bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Så man må tyde streken hver gang, og det er litt vanskelig til tider. Med clearblue får du et klart svar hver gang, det dukker opp ett egg om du får el. Jeg har prøvd begge deler, og var mest fornøyd med clearblue. Men om du har regelmessig Tr er det jo sikkert ok å bruke den billige, men jeg som har uregelmessig synes strimlene bare var forvirrende:o)
Phantom´ Skrevet 9. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2007 Tusen takk for svar. I og med at jeg er fersk i disse testene får jeg kanskje gå for de litt enklere, om enn litt dyrere typene da. :-) Så får jeg håpe at jeg ikke behøver så altfor mange av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå