Gå til innhold

Hva skal det stå i ringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva vi skal skrive i ringene våre? Har lyst på noe som ikke alle har.

Og hvordan er det å bruke en allianseting i gult gull som giftering.. er det rart???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg er halvt brasiliansk skal vi ha Evig din+ navn på brasiliansk og dato. Eller kanskje noe på latin!

Skrevet

I våre står det alltid din *navnet* og dato.

Det er forlovelsesringene, skal bare tilføye giftedatoen.

Skrevet

Vi har det samme som Joikaboll her =) tilføyer bryllupsdatoen...

Skrevet

"Førstemann som gir seg er en feiging!"

Neida, det var bare noe jeg hørte en gang - at noen hadde tenkt å ha i ringene sine...

Hva med "Til Dovre faller"? Det er jo ganske tøft og annerledes.

Skrevet

"den som gir seg er en dritt".. Neida, men det hadde vært kult. Hadde veldig lyst, men da tror jeg svigers hadde daua...

Skrevet

Hehe.. Det hadde mine og.. Mamma og for den saks skyld. Vi har Evig din -navn- og dato. Vurderte å ha Evig din -navn- pusen og dato,men fant ut at da hadde det tatt hele ringen og enda litt til siden vi begge har dobbeltnavn..

Skrevet

Vi har for evig din + navn + dato i forlovelsesringene. Er sambo som hadde bestemt det før han fridde. Vet ikke hva vi skal ha i gifteringene..

Skrevet

For alltid din + navn + dato=) Ikke akkurat originalt, men de ordene sier det meste synes nå jeg...!

Skrevet

Svigerbroren min skal gifte seg nå i mai og kona hans skal ha "din idiot" inni ringen. Hehe..

Skrevet

Kjenner noen som har "den første som gir seg er en dritt" i ringene sine.

Skrevet

hehe kult. vi har din navn+dato

Skrevet

Det fins mange morsomme. Selv har vi Evig din+navn+hjerte+dato.

Skrevet

Vi bestilte ringer i går, og i hans står det mitt navn hjerte hans navn og bryllupsdatoen - i min står hans navn hjerte mitt navn + dato :o)

Skrevet

i våre ringer står det "din 'navnet' + datoen'"

Skrevet

vi har fått en gullsmed til å designe helt spesielle ringer i sølv. En rund plate inngravert med røde bokstaver våre navn = sant. På min er det i tillegg mange små sølvkuler lang kanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...