Gå til innhold

Mersa


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

har du hatt en fin ferie?? Merker at jeg savnet forumet da jeg var på hytta! Hihi. Jeg er dib-nerd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, vi har hatt det kjempe fint! Men som deg så savnet jeg dib...hehe...ganske patetisk igrunn! Hei, jeg heter Merete og jeg er diboholiker....hihi

 

Men på den andre siden, jeg fikk strikket en del da :-) Bortsett fra dib abstinenser, har du hatt en fin påske?

 

Påsken er ikke helt over for vår det, i ettermiddag kommer samboers bror og søster og hennes barn på pinnekjøtt...namnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps. Vært på hytta med svigers. Har nattavvendt og Linea har vært våken i lange perioder hver natt så vi er vel kanskje ikke så uthvilt. Tror hun hadde litt vondt i magen i tillegg for vi prøvde å gi 8 mnd glass. Venter nok litt til før vi prøver igjen. Nå virker det som om hun begynner å skjønne at natten er til soving og ikke spising så det er ikke noe særlig å utsette kroppen for flere ting nå, tenker jeg!

Jeg tilbrakte kveldene med å spise altfor mye godteri. Har ikke følt meg helt i form og har nå kjempe vondt i halsen. Orket nesten ikke noe pinnekjøtt når vi hadde det på lørdag! :( Lurer på om jeg får igjen mensen snart! :(:( Ammer nå bare to ganger i døgnet og knapt det!

 

Men alt i alt har jeg hatt en strålende ferie. Deilig å være sammen med mannen min hele dagen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun slutter helt med å være våken om natten snart da :-) Lurt å gjøre sånn avvenning når man er flere og man ta ha "vaktskifte" av og til!

 

Jeg har hatt mensmurringer i en mnds tid nå, og fremdeles ingen mens :-) Gjør meg igrunn ingenting at jeg ikke har fått den enda, men er jo kjekt med en indikator om jeg er gravid igjen eller ikke....Nå tar jeg test før jeg skal drikke alkohol så jeg kan drikke med god samvittighet :-) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skjer det der!?!? Jeg tykker jo ikke av på anonymknappen!!! Er meg som svarer, just so you know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du as! Enten er du anonym eller så svarer du med et ukjent nick... hm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå begynner det å bli litt mye crazy ting med deg!

*har diboholiker halliser så det holder her*

Er jo et typisk trekk ved diboholikere at de er litt ustabile (kraftig morsinstinkt) og litt sløve (ammetåke), og det forundrer meg ikke om de har litt identitetsproblemer også (veldig mange anonyme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi

 

Så sant så sant!

 

Så forresten på profilen din at Linea heter Kaja Linea, bruker dere begge navnene?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bruker bare Linea. Men når hun ikke hører på oss bruker vi begge navnene og etternavn, da snur hun seg mot oss med en gang! ;)

Jeg hadde bestemt meg for mange år siden at jeg ville ha en datter som skulle hete Linea. Mannen min godtok det. Siden vi begge har to navn ville vi at hun også skulle ha det, men det var ikke lett å finne en kombinasjon som vi syntes var tøff. Liker kontrastene mellom navnene. Kaja er et rampenavn, Linea er liksom det søte... Burde vel strengt tatt kalt henne Kaja hele tiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...