Nesly Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Er veldig skiftende vær ute..bruker fortsatt vinterposen i vogna, men tenker etterhvert å bytte den ut med lammeskinn (til å ligge på) + dyne. Hva bruker dere i vogna akkurat nå for tiden??
haater husarbeid Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Her er det fortsatt vinter ute, mye snø og kald vind, så her brukes vinterposen til daglig.
Nicita73 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Om det er kaldt og surt bruker jeg fleecepose og en liten gåsedunsdyne, ellers har jeg fleeceposen og et pledd.
mai mammaen til to Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 spørs jo hvor du bor i landet... vi bor i bergen og byttet ut posen for flere uker siden... hun har heller på seg mer klær når vi er ute på dagen...og et teppe over seg..., men når vi går ute tidlig på dagen og hvis det er kaldt bruker hun dynen over seg.. hun har lammskinnet under...
Lille søtnos Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Har lagt bort vinterposen nylig og brukt lamskinn med ullteppe og dyne over. I disse dager er det igjen blitt snø-hvitt i Oslo, og litt sur vind, så får vel se det an den neste tiden fra dag til dag. Litt lunefull denne våren i Norge.
Lonely Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Her bruker vi lammeskinn og dyne.......lille gull ble for varm i vannvikan posen,selv i bare body+bukse......
Hannahs-mor06 Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 hannah har på seg en tynn dundress og dyne..ligger på et godt teppe. På solskinnsdager bruker jeg bare et tynt vognteppe over for da blir dyna for varm..
Tiddelidu Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Bruker lammeskinn + dyne og vindtrekket over.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 bruker dyne og et pledd under der. ligger rett på madrassen med et laken på, å han er mer enn varm nok=) har på seg en fleecejakke, og lue og tykke sokker=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå