MathildeC Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 ..og det skal man vel helst ikke gjoere? Den var nyaapnet, men har vaert i fryseren foer - og jeg vet jo ikke 100% hva som har "skjedd" med den foer den havnet i fryseren.. Saa naa sitter jeg her med daarlig samvittighet. Spiser dere roekelaks naa og da eller?
Nina-med passasjer Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 tror ikke det er noe fare,jeg spiser det jeg kommer over og er frisk som en fisk:)
Jeenie Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 så lenge den har vært i fryseren skal det ikke være noe problem!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg har også spist røkelaks.. Ved et uhell, trodde det var eggerøre, noe det var bare med røkelaks. Fikk litt dårlig samvittighet med det samme, men det er noen uker siden nå og alt virker bare bra med den lille i magen. Å så var det sååå godt..
beri Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 jeg har spist d flere ganger...alt med måte bare..
~Maja Mor~ Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Røket laks trenger ikke å være frosset før man spiser det. Det som er viktig er at den er så fersk som mulig. Det er ikke i alle tilfeller man vet holdbarhets datoen, men hvis du skal kjøpe det selv så sjekker du datoen, og kjøper den bare hvis det er en stundt til den går ut på dato.... Men det er helt greit å spise det altså :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå