Gå til innhold

Bekkenløsning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bekkenløsning i forrige svangerskap også, men ikke på samme måte. Da var det mer gjevnt over på begge sidene ved bekkenet bak. Sist begynte også bekkenløsningen tidlig.

Nå er jeg 13 uker på vei. Har veldig vondt på høyre side av bekkenet/rumpeballen bak. Og så går det videre nedover i høyre fot. E så vondt at jeg innimellom ikke klarer å stå på foten. Skal til legen i morgen, så det blir spennende å se hva som skjer. Vil som gjerne fortsette å jobbe litt til. Har en jobb som er tung fysisk med mye løft og høyt tempo. Har tatt det m ro i påsken, men har hatt en del vondt for det. Blir spennende å se hvordan det går på jobb i morgen.

Er dette bekkenløsning, eller noe annet.....?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig likt ut det jeg har da, som legen kaller "symptomgivende bekkenløsning"... Jeg jobber som servitør på et hektisk sted og fant fort ut( etter 15 min tilbake på jobb...) at jeg ble verre av det. Så jeg er 100% sykemeldt. Men det trenger jo ikke være det samme for deg! Håper ikke det. Jeg får mye ut av fysio trening + tar det rolig ellers. Så klart kjedelig, men bedre enn å ha det konstant vondt. Håper du finner ut av det og ikke har veldig vondt framover! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...