Gå til innhold

Hallohallo-endelig født:)


Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

Ser at vi også var på sykehuset på likt, var du på pasient hotellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på pasienthotellet ja, det var utrolig deilig. Helt fantastisk å få enerom. Mye mer avslappende enn 5mannsrommet som jeg hadde sist:) Og så var det mye bedre mat enn på sykehuset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så vi nok hverandre.. hehe, stilig,veldig avslappende og greit på pasient hotellet. Mannen min bodde også med oss,imens snuppa vår på snart 4 var hjemme hos mormoren og morfaren..

 

Ang. maten,så var frokosten fantastisk,mens vi var ikke noe begeistret for lunchen og egentlig ikke middagen heller.. lunchen skulle jeg ønsket at var den samme som frokosten, det var liksom vanlig mat som fristet,og ikke sånn "spesiell" mat som de serverte..men vi koste oss da.

 

Hm,lurer litt på hvem du var av de som var der da.. hehe. Du ser bilder av meg på profilen,kanskje du husker meg igjen.. vi var jo mes på rommet da,utenom når vi var og spiste eller var inne på det rommet der vi kunne veie og stelle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også mest på rommet utenom når jeg var og spiste frokost. Begge middagene spiste jeg sammen med mannen min. Det var ikke det beste jeg har smakt nei, men mye bedre enn sykehusmaten jeg fikk sist uansett:) Jeg var inne og kikka på bildene og tror jeg husker deg igjen ja. Var litt i min egen verden da... og er nok det enda hehe. Jeg får skylle på ammetåka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...