Gå til innhold

frustrert over påskegjester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre dere med to-tre åringer. Hvordan gjør dere når dere har barn som holder på å slutte med bleie og dere er på besøk hos andre?Mine gjester har en gutt på tre og han tisser og bæsjer i buksa hele tiden, ville der hatt på han bleie når dere er på besøk sånn at dere hindrer uhell i sofaen og andre plasser i huset der dere er på besøk? Altså når barnet ikke sier i fra og foreldrene ikke minner barnet på å gå på do så syns jeg de kan drite i å la barnet gå uten bleie!

Her har det vært uhell etter uhell og jeg synes det er skikkelig ekkelt, både for barnet sin del og at foreldrene er så sløve!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg er respektløs av gjestene deres ja. De burde uten tvil hat bleie på gutten når de er på besøk hos andre noen timer. Og dersom de har vært hos dere hele påsken, burde de hatt han i bleier hele tiden og utsatt bleieavvenningen til etter påske i stedenfor.

Skrevet

det hadde jeg aldri gjort med min datter dersom jeg var på besøk hos noen. det høres ut som dette barnet ikke er klar til å slutte med bleie, siden han tisser og bæsjer uten å si fra.

Skrevet

For det første vil jeg tro dette barnet ikke er helt klar for bleieslutt siden det er masse uhell og han ikke sier ifra når han må eller har vært på "do"...

Og for det andre ville jeg selvfølgelig hatt på bleie når vi var borte slik... Tiss i sofaen er ekkelt, og det er sikkert ikke noe koselig for tre-åringen å ha slike uhell når han er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...