Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Typen min mener vi har det, jeg mener ikke... Jeg har sagt det til han også, da sier han bare tenk på alle andre, vi har det mye bedre enn de.... Han mener sex en gang i uka er nok, jeg vil ha mer... Så sier han at andre har tidsskjema de følger, fks onsddager skal de ha sex osv... Iforhold til de har vi det vel bedre, men jeg vil på en måte være fornøyd og tilfredsstillt... Ikke alltid han gjør sånn at jeg kommer engang jo.... samme hva jeg sier snakker han slik at jeg ikke klarer snakke med han mer, jeg er ikke så flink til å snakke på en måte... :-( Han vet hva jeg vil... men han vil helst bare ligge og dytte den inn i meg uten å anstrenge seg for mye... gnir litt på klitten først så sovner han etterpå.. Kan ikke skjønne at han er fornøyd med å ha det sånn... I går la jeg fram håndjern og tok en dusj... hinta til han, han sa bare at jeg hadde en jobb forran meg, han ville ha mange håndjagere... før var det spennende ikke nå mer når jeg vet jeg aldri får igjen, så det ble til at det ikke ble noe på noen... uff, er så gørr.... Vi har hatt trekant da.... føler at det er det han mener med et spennende sexliv... vil helst ikke møte noen før vi to har det bra sammen... Er vel derfor jeg blir så sjalu når vi har det også.... jaja, hvordan har dere det da...?? Siden han mener alle andre har det så verre enn oss.... Klem klem fra en frustrert kvinne... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå