Gå til innhold

Huffameg, jeg blir gaaal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens søteste svigerforeldre, det har jeg!

Men jeg blir gal når de har fått sambo til å love at de skal få komme en tur igjen i dag.. De var her forrige fredag, svigermor var her på onsdag med ei venninne, også vil de komme igjen i dag fordi svigerfar ikke har sett knøttet i påsken..!! Gud hjelpe meg..

Som sagt er de kjempesnille, men jeg har faktisk annet å drive med enn å ta imot svigerforeldre hver tredje dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er jo et luksusproblem da...værre med foreldre man må tigge om å gidde å ta et besøk. De er jo familie, så du trenger vel ikke varte så fryktelig mye opp for dem vel, for de kommer jo for å se ungen og ikke dere ;)

Skrevet

Jeg måtte avlyse et besøk hos venninna mi som er fadder for han for at de skulle komme, hun har ikke sett småtten på snart 2 mnd.

Og når de først er her så er de leeenge her.. I går kom de ca 14.30 og dro igjen ca 21.00. Så hadde det bare vært snarvisitter så hadde det vært en annen ting..

Mine foreldre er slike man må tigge om at skal komme, så jeg vet det er slitsomt og. Men jeg kunne vel fått en mellomting da.. :o)

Skrevet

skjønner deg veldig godt!!! Blir rent ned selv her, og de kommer uanmeldt :-/

Er jo hyggelig at de vil komme på besøk, men kan du ikke si at de gjerne må komme innom en tur men at du har en avtale senere? Så slipper du å ha de der hele dagen...

Skrevet

Takk for godt råd mie78 & lille Julie :o)

Problemet er at de ringer sambo (ikke for at de ikke tør ringe meg, men de ringer han et par ganger i uka for å høre hvordan det står til), og de spør han hvem dag som passer at de kommer. De vil ikke være til "bry" så de kommer dager som vi er hjemme uten andre planer..

Jeg har ingenting imot dem, og jeg vil gjerne at de og småtten skal knyte bånd. Men sånn som det er nå så er det direkte slitsomt.

For noen er sikkert dette et luksusproblem, men selv om man ikke holder storslagen bevertning så må man jo prate litt, være tilstede og sånn. Og for meg så hører det med noe å bite i til kaffen, om det så bare er litt kjeks.

Pluss at jeg føler litt på å ikke ha støvsugd, ha oppvask i kummen etc så jeg kan liksom ikke ha det litt "flytende" en dag for å si det pent. Det fører faktisk en del ekstra med seg..

*klage-klage* ;oP

Skrevet

Kan bli for mye av det gode..

Svigerforeldrene mine gidder ikke å komme på besøk uten det er en bursdag.

Skrevet

Hehe.. jammen du, overlat lillesnuppen til dem, så får de trille tur eller noe, mens du gjør noe hjemme.. vask, ordne, kos deg, sett en bolledeig også steiker du sånn at der har til de kommer tilbake :) De forventer neppe å vartes opp med te og småkaker og det hele? Om de er så husvarme, så kan du jo bare si at du må gjøre ditten og datten, men de kan jo bare kose seg med barnet i mellomtida? :) De forstår det nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...