Gå til innhold

Tøffe sommerklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jenter:-) Håper dere har hatt en fin påske, jeg har kost meg med noen dager fri og solskinn i på hytta i Drøbak.

Kan dere hjelpe meg med linker til tøffe mamma sommerklær,?

Syns det er så vanskelig å finne også skal jeg til syden snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg et jo ikke om du allerede har vært der men jeg vil jo tro at på den kule mage så må de vel ha litt freshe sommerklær til gravide.

Jeg var selv i stavanger på besøk hos min søster nå i påsken og de hadde den fine mammabutikken. Der kan du også bestille på nett så vidt jeg har forstått.

Butikken het Mammasita.

De hadde masse fine klær, men litt dyrt etter min smak. Men jeg har alt jeg trenger også tror jeg da av sommerklær... har jo handlet litt kan du si.

Skrevet

Jeg var nylig i USA og shoppet da masse på en butikk som hette motherhood. (på Destination Maternity på Madison ave i NYC) de hadde masse fine sommerklær og selger også på nettet. super passform som en kan vokse i. jeg er str 40/42 og brukte Large. Og de selger på nettet, men jeg vet ikke om de shipper til Norge. nettsiden er www.motherhood.com. og det beste av alt: de er billige!

Skrevet

Hei!

Jeg var på Gran Canaria i januar og så at Benneton har masse kuule mammaklær. Det kan jo være at du finner mye fint på ferien din. Jeg kjøpte meg litt klær på ferie. Kuult å ha noe som ikke alle andre går i også.

Skrevet

På ellos nettbutikk har de masse greier som ikke er i katalogen, og det er veldig mange topper og tunikaer både med og uten armer, som kan brukes som gravideklær. Har nettopp bestilt en hel haug derfra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...