Yellowgoldfish Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Men har kommet masse slim med litt blod i i natt og nå i morgentimene. Trodde proppen gikk her om dagen - hadde litt av det samme, men tydeligvis ikke. Det murrer en del, og jeg er uvel og trøtt. 9 dager på overtid - noen som vet hva dette betyr? Har nemlig en til her - skal vi ringe etter barnevakten eller vente - det kan jo gå lang tid - noen med erfaring eller tips?
shayan_jente_04.04. Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Hei du! det er nok proppen som går, den kan gå over lengere tid, så du er nok i modningsfasen og noen cm åpning...., du kan godt ringe til føden, men tror ikke de ber deg om å komme før du har ordentlige rier. klem
roru Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Slimproppen min gikk dagen før vannet mitt gikk. Det kan være greit å forberede seg med evt. barnevakt. Ting kan ta tid, men det kan også gå veldig fort. Og er du på overtid, så er det vel ennå større sjanse for at ting holder på å skje. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå