Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 han får to store porsjoner grøt i løpet av dagen, og de er det vel en del melk i, men hvor mye melk på flaske må jeg gi i tillegg?
Chiquita Bananas Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Kan du ikke lage en flaske på 200 ml og gi til ham - han spiser til han er mett og fornøyd. Hvis du må fortsette med erstatning så ser du hvor mye han drikker etter hvert måltid så vet du hvor mye du trenger. Det er vel individuelt med hvor mye som drikkes.... Prøv deg frem )
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 vi har lagd en flaske med 230ml og gitt om morgenen, den sluker han uten pause.... skal vi lage enda større, skal de få så mye de selv vil...? syns liksom 230ml er mye... men jeg aner jo ikke egentlig hva han har pleid å drikke, siden jeg bare har ammet til nå... og burde vi gi en om kvelden også? han legger seg stort sett uten problem selv om han ikke får noe...
haater husarbeid Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Kan du ikke pumpe deg eller håndmelke deg og gi han på flaske da? Ellers står det på mme flaska hvor mye ca de skal ha, bare lag en flaske, så slipper han når han er mett.
firemerkersmør Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Tassen er 10 mnd, og nekter å få melk av flaske. Han har fått vann (pupp bare om morgenen) i 2 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå