Bratsj Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Min 2,5-åring har siden hun var iallfall 1,5 år hatt periodisk dårlig ånde, dette skal vel ikke så små barn ha ? Hun spiser ikke noe som lukter spesielt, og pusser tennene med tannkrem hver morgen og kveld. Dette er heller ikke alltid i forbindelse med en forkjølelse. Lurer litt på om ånden kan skyldes at hun har et kronisk problem, kanskje noe med mandler, polypper eller lignende ? Noen andre som har opplevd dette eller vet om det er vanlig eller spesielt ? Bør vi undersøke det ? (hun har vært hos legen et par-tre ganger i livet med forkjølelse og hoste, de har ikke kommentert noe i halsen/nesen/ørene hennes i denne retning)
Lille Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 SAmme problem hadde vi her i huset, men det ble borte med den falske mandelen. Nå er det bare dårli gånde ved halsbetennelser og forkjølelser......
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg synes du burde ta henne til legen, og sjekke blodsukkeret fordi diabetes kan gi noe dårlig ånde. For å være på den sikre siden vile jeg gjort det
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Kanskje dere burde se en øre, nese, hals spesialist? Kan jo være noe en vanlig almennlege ikke klarer å se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå