Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 2,5-åring har siden hun var iallfall 1,5 år hatt periodisk dårlig ånde, dette skal vel ikke så små barn ha ?

Hun spiser ikke noe som lukter spesielt, og pusser tennene med tannkrem hver morgen og kveld.

Dette er heller ikke alltid i forbindelse med en forkjølelse.

Lurer litt på om ånden kan skyldes at hun har et kronisk problem, kanskje noe med mandler, polypper eller lignende ?

Noen andre som har opplevd dette eller vet om det er vanlig eller spesielt ?

Bør vi undersøke det ?

(hun har vært hos legen et par-tre ganger i livet med forkjølelse og hoste, de har ikke kommentert noe i halsen/nesen/ørene hennes i denne retning)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SAmme problem hadde vi her i huset, men det ble borte med den falske mandelen. Nå er det bare dårli gånde ved halsbetennelser og forkjølelser......

Skrevet

Jeg synes du burde ta henne til legen, og sjekke blodsukkeret fordi diabetes kan gi noe dårlig ånde.

 

For å være på den sikre siden vile jeg gjort det :)

Skrevet

Kanskje dere burde se en øre, nese, hals spesialist? Kan jo være noe en vanlig almennlege ikke klarer å se?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...