@stronauten med 3 små Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Har siden i går morges følt meg dårlig, med kvalme og smerter i magen. Klarer ikke helt å lokalisere hvor smerten sitter, men det føles som jag gjennom magen, på en måte som luft som vandrer i hele magen. Har hatt mye hard mage gjennom svangerskapet, men egentlig ikke hatt noe problemer med det. Føler nå at jeg får vondt i magen bare jeg beveger meg litegrann, og at livmoren reagerer på bevegelse også. Er i uke 34, forresten. Har akkurat stått opp nå, og skal prøve meg på litt mat, men vet ikke om det går så bra akkurat. I går kom frokosten opp igjen. Skal til jm i morgen, heldigvis, håper hun kan gi meg noen svar på om alt er ok. KJenner mye liv, nesten så jeg blir kvalm av det også, for magen er så urolig....
Bergene Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det er nok bare luftsmerter, det kan være ganske så vondt når man er gravid. Husker jeg hadde fryktelig vondt i magen en dag for en god del uker siden, sånn at jeg såvidt klarte å gå. Da sa jm at det bare var tarmene som var irriterte, hadde løs mage den gangen og mye luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå