Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 I over en uke nå har lillebror på 8 uker sovnet og tatt natta ved 21 tiden på kvelden.... Et par kvelder har han våknet ganske fort igjen , men da har han bare fått mat eller smokk og så har han sovnet videre. Igår måtte vi gi han smokken kanskje 4 ganger, men han sovnet på mindre enn 30 min........... Håper dettte fortsetter og at han legger seg tidligere og tidligere : ) Er ikke lenge siden han som oftest var oppe til kl 23 og sånn!! Deilig å ha litt barnefri på kvelden : )
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det kan bare være en periode han har..Jeg ville nok bare ha fortsatt sånn dere har gjort jeg og heller se det litt ann.. Om han virker sulten kanskje gi han litt oftere på dagen? Lykke til
Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2007 hm? Skjønte ikke helt svaret jeg.......... jeg mente ikke dette som et problem, men at det var bra han sovnet ganske tidlig på kvelden : ) Hva mente du?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Ja det er deilig det.Henrik sovnet ganske sent de første par mnd,men så etterhvert ble det tidligere og tidligere.Nå er han snart 8 mnd og han legger seg klokka 1900. Det er veldig deilig å ha litt voksen tid på kvelden.Selv om vi savner han..hihi.vet at han ligger på rommet sitt og sover da. Så det går deg nok til etterhvert;) Gjorde det her ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå