Gå til innhold

Fryser, er veeldig trøtt og sipper for ingenting ;o)


Tubbies

Anbefalte innlegg

Hvilke symptom har dere på at dere er gravid?

 

Jeg har en gutt fra før, og da jeg gikk med han var jeg veeldig kvalm i 4mnd..

 

Denne gangen er det litt anderledes;

- Jeg fryser og er kjempekald på hendene, og er så trøtt at jeg kunne sove hele døgnet...

 

Hva med dere andre? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg:)

 

Merker ikke så veldig mye enda.. Er bare 4 uker i dag:) Er ganske trøtt, må tisse hele tiden, litt småkvalm av og til, sulten!!

 

Dette var vårt første forsøk med prøvererør og spiren satt:) Er kjempeglad!! Har ingen barn fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er vel 5 uker tror jeg (skjønner ikke mest av utregningen ennå...), og merker heller ikke mye forandringer med meg selv ennå. GRATTIS med graviditeten, det må være stort! Har heller ingen barn fra før, så dette er bare sååå spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer begge to!

 

Spennende med terminklubb, så vi kan følge med hverandre fram til sluttspurt ;o)

 

Siden dette er mitt andre svangerskap, blir det nok det siste også...Vi vil bare ha to. Derfor skal tiden nyytes!!

Jeg kommer sikkert til å synest det er ok å gå på overtid også...

(hehe, bare arrester meg for dette når desember kommer og jeg sitter her med diger mage og klager min nød ;o) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til deg!!!!!!:)

jeg sliter med det samme...fryser å sover til den store gullmedalje.å veldig deprimert...har 2 gutter fra før,men kan ikke huske jeg hadde det sann da...så er vel jenta som kommer nå:) ellers har jeg vert litt småkvalm å ømme bryster.faktisk begynt å komme melk!!!er bare 7uker på vei....ønsker deg en fin tid fremover både med å uten sipping:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen:) Jeg har egentlig ingen symtomer jeg. Ikke har jeg ømme pupper, ikke tisser jeg ofte og ikke er jeg kvalm. Men jeg er skikkelig humørsyk og sippete. Ingenting som skal til. Ellers så er jeg veldig svimmel om dagen. Hvis jeg reiser meg fort, så blir det svart. Vet ikke om det henger sammen med graviditeten men.. Jeg er i uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei har akkurat testa positivt. då treftes me igjen eirin vil ha bøllefrø. har ikke mey symp,er iskald på føttene.er kankje litt sippete ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker (altså "mine" uker - dette går litt i surr for meg enda) og er småkvalm med jevne mellomrom, trøtt, litt humørsvingninger og vondt i puppene. Tipper at det blir verre i løpet av kommende uker, jeg har nok ikke så flaks at jeg går gjennom et svangerskap uten plager ;)

 

Lady Red

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg stappmett smatidig som jeg er sulten.... Er utrolig trøtt hele tiden, ukonsentrert. Er nesten litt glad for symptomene, men det varer vel ikke lenge..hehe... Regner med kvalmen kommer sigende snart. Har kun være bittelitt morgenkvalm. Håper vi holder oss friske og raske, alle sammen. :-) Husk folsyre-tablettene!

Tips mot trøtthet: Har merket at jeg føler meg piggere etter trening... Hadde meg en løpetur i går som gjorde underverker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Flott at det var full klaff første gang. Jeg selv venter mitt femte barn. Var hos gynekolog i dag og fikk se en liten spire. Ca 5 uker på vei. Skal tilbake til ny kontroll om 2 uker. Har prøvd i over et år og endelig klaffet det.

 

kiki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De symtomene jeg har er også at jeg fryser og er kald på hendene. Litt øme bryster. Tror ikke helt på at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så rart det her med kroppen og hva som skjer. Har kjempeømme pupper jeg, tisser i ett sett, er trett, sliten og lei, blir "sliten" i korsryggen, har oppblåst mage og fryser om kveldene!! Hadde ikke forestilt meg noen av disse tingene, hadde bare hørt om morgenkvalme!:) Men morsomt er det jo! Bare i sjette uke nå, så føler det er skrekklig lenge til første trimester er over... Men bør vel bare slappe av og kose seg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så rart. Forrige uke følte jeg meg oppblåst og småkvalm. Denne uken merker jeg ingenting bortsett fra litt ømme pupper. Noen ganger så føles det som om jeg ikke er gravid likevel, men jeg er nok det:-) Skal til legen i dag, så da får jeg vel den endelige bekreftelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja merkelig med humøret hvordan det svinger. Jeg er egentlig kjempeglad hele tiden fordi jeg er gravid, men kan bli veldig sår og lei meg for den minste ting. Akkurat som jeg er blitt overfølsom.

 

Ellers er det topp, jeg er litt morgenkvalm og ømme pupper...men bare koselig å merke litt til mirakelet i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merkelig korsn kroppen bare forandre seg fra dag èn egentlig. E' bare 1 mnd på vei, men man kjenne utrulig godt at nåkka skjer der nedi. Har vært endel kvalm, men ikke verre enn at det bare e' et nydelig symptom:) Dessuten sitt man jo bare å smile hele dagen, å klare nesten ikke konsentrere meg om jobb eller nåkka anna. Testa meg nylig, så alt e' jo så nytt... GLEDE MEG!!!

Lykke til alle sammen!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Leste innlegget ditt.. Kjedelig å være deprimert. Tips er å få litt nåler og homeopati. Det kan kanskje hjelpe. Jeg har termin 3 desember og er 7 uker også. Jeg er kvalm og sulten og det sprenger i brystene... Jeg har to jenter og to gutter fra før. Jeg ble kvalm med jentene.. spennende..... lykke til.....

 

Kiki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en gutt fra før, med han merket jeg ingenting. Visste ikke at jeg var gravid før jeg var nesten 10 uker på vei. Fikk ømme bryster da. Denne gangen er det annerledes har vært kvalm i flere uker, og er sulten hele tiden, samtidig som jeg ikke har lyst på mat... Har lagt på meg masse rundt magen, såpass at jeg sliter med å sjule den. Ved forrige graviditet hadde jeg ikke mage før jeg var 20 uker, mens nå poppet den ut allerede i uke 5. Det skal bli litt av en mage til slutt:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_fryser og kald på hendene

- mer og mer kvalm

-ganske så ømme pupper som vokser litt og brystvorter i forandring

-litt vondt i magen, mensmurring og det jeg tror er ligamentsmerter

- trøtt

-oppblåst!!!

- tett i nesen

og helt enig med de som synes det er vanskelig å konsentrere seg om jobb- viktig jobbtid akkurat nå, med mulig ny jobb i sikte, men tenker jo nesten bare på magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...