Gå til innhold

Bekkenplager borte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke jobbet på en og en halv uke (ble sykemeldt et par uker før permisjon), og nå er jeg ikke plaget av bekkenløsningen lenger!!

Kjempedeilig! Trodde ikke jobben hadde så mye å si siden jeg har stillesittende arbeid og bekkenet har vært verst når jeg går og gjør husarbeid. Dessuten har jeg vært delvis sykemeldt lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så heldig du er! Er det kanskje fordi babyen har sunket ned og stabiliserer bekkenet og??? Jeg håper det skjer her snart og. Hadde vært greit å bli bra i bekkenet så jeg vet at jeg ikke er dårlig etter at babyen kommer.....

Men min bekkenløsning har gått veldig opp og ned, noen ganger (lenge siden nå...) har jeg trodd at den er borte, og det VAR DEN IKKE viste det seg etter en liten fysisk anstrengelse eller to.....Så kanskje du må være ganske forsiktig...?

(Nå ble jeg veldig redd for at dette skal ligne et godt råd, siden jeg har laget en tråd om grusomme folk som kommer med velmenende råd...)

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden jul pga bekken, nå når jeg straks er i uke 39 og nurket har sunket laaangt ned i bekken er plagene vekk.. kjenner de litt om jeg går for lenge i slengen, da er det som om alt svikter , men verken er borte, og det er deilig... men nå dukker det jo opp andre rare smerter da hehe alltid noe som skjer.. men men litt til å så håper jeg nurket velger å komme ut til oss :o)

Lykke til til dere..

Skrevet

Tror nok også mye av grunnen er at jeg har så mye kynnere at jeg rett og slett ikke greier å gå så mye. Så jeg går sjeldnere tur, og når jeg går, går jeg veldig sakte!

Babyen har nok ikke sunket ennå, dessverre... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...