Gå til innhold

Solskinnssnuppa'er med babylyst - Uke 15

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei og hopp...hva gjør dere idag da??har barnefri idag vi..mannen er ute og holder på med gårsplass,og jeg tenkte å rydde litt inne men..hva blir det til??jodda,her sitter jeg:) med babylyst...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen jenter:) I dag har vi hatt strålende vær her hjemme, så jeg har ikke fått tid å sette meg ned med dataen før nå (!). Hadde fri fra skolen i dag (studiedag)..men tror dere jeg har studert noe? Ånei, lang der ifra. I dag har jeg vært og handlet vårklær til dattera mi, og så har jeg gått 3 turer og ordnet til på soverommet jeg holder på å pusse opp. Så det ble ikke mye lekselesing her nei!

Bellababy: jeg prøvde også pilates for første gang på torsdag. Syntes det var vanskelig å gjøre alt på en gang (puste, holde inn mage og bekken). Fikk til pusteteknikken etterhvert, men "glemte" ofte å ta med mage og bekken. Syntes ikke jeg fikk trent så veldig mye egentlig, men folk skryter jo slik at pilates så det må jo ha litt effekt. Tror jeg skal prøve det noen ganger til for å se om jeg får det bedre til.

Jeg har forresten ikke vært å klaget hos frisøren enda...(ikke noe sjokk det da). Så det kommer vel ikke til å skje heller tenker jeg!!!

hvordan går det med strikke- og hekle prosjektene deres da jenter? Blir det fint? Gleder meg til jeg skal strikke vognteppe. Det skal være hvit, men litt kremaktig eller hva jeg skal kalle det. Ser det for meg oppi vogna...det blir nydelig;) Hehe...

Ellers har jeg og sambo bestemt oss for å gå på visning på mandag..Det er et hus 5 minutter fra der vi bor som skal selges, og vi har SÅÅÅ lyst på det. For tiden bor vi i en tomannsbolig som vi bygde for 5 år siden. Vi har det egentlig veldig fint her, med god plass og all ting, men ser ikke for oss å bo her til vi er 90. Vi liker dette området kjempegodt og har lyst på en enebolig. Håper ikke det kommer så mange interesserte på visning, for vi VIL ha det huset!!!!!

Men men, nå får jeg gå og legge meg. Skal opp tidlig i morgen og støpe platning i hagen:)

God natt:)

Skrevet

Fy søren så lekkert! Herregud den som hadde hatt råd til noe sånt :(

Jeg er da fyllesyk i dag... Det er første gang på laang tid. Jeg endte opp med altfor mye rødvin innabords i et festlig lag. Var veldig koselig, men jeg blir så dårlig form! Fjernet en del av leveren i oktober, noe som resulterer i at jeg bruker dobbelt så lang tid på å bli edru... Så jeg kommer til å gå og være uggen helt til langt ut på dagen i morgen! Jaja... Jeg har bedt om det selv da...

Barneteppet mitt kommer seg! Det er et helt enkelt rilleteppe i kremhvitt. Skal hekle rosa kant rundt og brodere motiv på det når det blir ferdig. store planer om at dette skal bli bra :D

Dagen i dag ser ut til å bestå av vasking av kjøkken og bad. Så en laaang varm dusj, ansiktsmaske, fotbad og en film. Og om jeg orker: et lite glass rødvin. For kosens skyld!

Dere andre da? Er det den store skjemme-bort-seg-selv-dagen i dag?

Skrevet

Vi har falt for det huset vi også, og håper at det ikke er altfor mange interesserte på visning. Da stiger vel prisen til himmels kan jeg tenke meg!!!!

I dag har vi vært på besøk hos et vennepar som fikk en liten jente for noen dager siden. Hun var bare SÅ nydelig....pitteliten og masse mørkt hår:) Jeg satt og holdt henne og så på henne hele tiden mens vi var der, og hadde store problemer med å levere henne fra meg når hun ville ha mat;) Kjente det kriblet i magen...gleder meg så sinnsykt til det er vår tur igjen:)

Skrevet

Jeg har vært på visning i dag! Andre gangen jeg er der og kikker... Og jeg har forelsket meg... Kan ikke sammenlignes med den du ser på Siv, men er et lite søtt rekkehus som er helt nytt. Har en noe dårlig belliggenhet og derfor blir den ikke solgt! Takst på 1,7 men jeg tror kanskje vi kan få den helt ned i 1,25. Så skal i banken i morgen eller tirsdag og høre om jeg kan få lån til den. Vi har så lyst på!!! Mamman min var med å så i dag og hun og syns det var helt nydelig. Så nå er jeg helt i 100... Da blir det forhåpentligvis leilighet i sommer og baby i fanget neste år! Dette kan jo ikke bli bedre!

Skrevet

Hei igjen:)

maggimor: Håper dere får rekkehuset. Skjønner hvordan du har det nå, er helt i hundre jeg også. Tenker ikke på annet enn huset for øyeblikket...tror jeg tipper over til å bli gal snart!!! Gleder meg så utrolig til visningen i morgen...men jeger innstilt på å bli skuffet, da det sikkert er mange som kan gi høyere bud enn oss:( Jeg har jo nærmest "flyttet" inn i huset...har sett på bildene og tenkt hvor jeg skal plassere møblene og lignende! Typisk meg å bli så supergira, og så ender jeg vanligvis opp med en stor skuffelse.

Hvordan er det rekkehuset dere har sett på da? har du link til noen bilder? Jeg er "husgal"tror jeg....elsker å sitte å se på bilder av hus som er til salgs;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...