Gå til innhold

Hjelper ikke med sprinkelbeskytter visstnok.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....lillegutt har begynt å snu seg på magen i senga og da ligger han klint oppi sprinklene og har nå funnet ut at hvis han slenger det ene benet over beskytteren så får han motstand med foten på sprinkelen.

Eller at han slenger armen over for da får han tak i en sprinkel og drar seg over på magen........

Er jo søte drager på den da.....hehehe......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, høres ut som den akrobaten jo...:) Ser for meg h an driver å turner rundt i senga.

Her hjelper sprinkelbeskytteren godt, han er ikke en sånn akrobat som din med han er en "aker". Han aker seg rundt i senga på ryggen, gjerne oppover..... Så vips, ligger han med hodet heeeeelt opp i sprinklene øverst i senga, posen han sover i og dyna ligger selvfølgelig igjen der han begynte akingen....

Når butikkene åpner skal jeg kjøpe sånn posedings som man binder fast i sprinklene på hver siden sånn at han ikke kan ake seg rundt...:)

Skrevet

han er blitt en skikkelig akrobat etter han begynte å røre på seg :o)

Sitter og kikker på han vrir seg som en meitemark og nesten ligger på tvers av senga til slutt.

Og han åler seg frem og tilbake....Ligger med hodet helt øverst i senga - det var ikke der jeg la ham ned ;o)

Ble litt skremt da jeg hadde lammeskinn i senga en gang og fant ham to ganger under dyna. Kunne ikke fatte hvor han var da jeg våknet og så sambo sov ved siden av meg og det var han som mata han før jeg sovnet. Plutselig skjønner jeg hva det mørke feltet på dyna er - håret hans !!!!

Hehehe.....du får legge sånn antisklimatte i senga ;op

Skrevet

hehe!! Linea begynte plutselig en dag og dra ned sprinkelbeskytteren for å titte over og se etter oss. Så vi kjøpte en sånn ekstra høy en! Det holdt en veldig kort stund før hun skjønte at det bare var å løfte armen enda høyere så kunne hun dra ned den også! Nå reiser hun seg så nå er sprinkelbeskytteren mye til pynt... hun drar den ned og flytter den opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...