Gå til innhold

Noen andre med litt angst nå mot slutten?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sååå klar hele veien ,men nå den siste mnd så har jeg fått litt "angst" ,nå er det 14 dager igjenn å jeg tenker bare hjeeeelp; hvordan skal dette gå...er ikke så lei av hovne bein og stor mage, men legger hun seg lenger ned nå så sprekker hele magen!!! Skal bli litt godt å bli ferdig ,men jeg egner meg ikke som mor;-P... hjelpes meg... sikkert normalt ,men.. gruer meg ikke til fødselen ,men det å være mor... kan ingenting det er jo kjempe skummelt.. hoff går dette over da?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg gruer meg til er selve fødselen,åpningsfasen spes.

Gruer meg ihjel for å ga vondt,gå med rier,og er hvertfall redd for at det skal dra ut i det uendelige.....

Rie på rie som ikke virker,ja det er skrekken!!

Ellers har jeg ikke grudd meg for noe,tror jeg kommer til å takle morsrollen fint,er mor fra før av.

Ikke er jeg lei av å være gravid-storkoser meg jeg!!!

Har 33 dager igjen..

Skrevet

Hei....samme her..gruer meg mest til å bli mamma....klarer jeg det liksom, det er jo så mye i det å være mor....men selve fødselen gruer jeg meg ikke til...sikkert fordi jeg er første gangs og ikke vet helt hvordan det blir...noen har det bra og noen har det helt jævelig...så kan ik tenke meg hva det blir på meg!!!

HAR TERMIN IDAG!! 09.04.07

gleder meg masse iallefall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...