Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 videoen om fødsel hos jordmor på svangerskapskurs?? Samboern har sykehusskrekk og vil ikke se videoen. Jeg har sett den før, og den er ikke akkurat pen... Jeg har ikke en gang lyst til å se den selv. Syns den skaper en negativ atmosfære i forhold til det med fødsel! Den gir iallefall ikke en med sykehusskrekk noe mer lyst til å reise på sykehuset.
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Kan aldri tenke meg at dere må se den! Spør dem ikke om det er noen som vil gå ut imens? Jeg hadde aldri turt å se en fødselsfilm, og hadde droppet svangerskapskurset hvis noen sa jeg måtte se en sånn film! På det kurset vi var på var det ikke noen film. Kanskje dere kan komme litt tidligere og forklare for de som holder kurset at dere ikke vil se den, så de kan si ifra når dere kan gå ut? Helt sikkert flere som ikke ønsker se fødselsfilm også, fikk iallefall inntrykk av det på kurset vi var. Noen ville ikke se tegninger av fødselen engang!
Fallerifallera Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Vi så ikke noen video, her har de slutta med å vise den (heldigvis!)! Regner da med at dere slipper hvis dere sier fra og - hvis de viser den der dere er mener jeg?
Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 HI her, skjønner ikke hvorfor innlegget mitt kom opp spm anonym! må ha kommet borti den dritten. De har ikke slutta å vise videoen, den står på programmet enda.. Men skal ringe jordmor på dagen på torsdag før vi skal dit, for jeg vil ikke at samboer skal se den. Den er så stygg..
Gjest Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Hei igjen Tussemor Jeg skal si i fra torsdag på dagen... Skal dit på kvelden, samboer nekter å dra hvis han må se den filmen, og jeg vil ikke jeg heller.. Så hvis det ikke er noe valg, så dropper vi hele kurset. Vet det er mange som ikke liker de..
esperanza33 Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Hei vi har ikke vært på kurs enda, men jeg sa til JM at jeg absolutt ikke har noen interesse av og se filmen, da sa hun at det skulle jeg ikke tenke på, det var det alltid mange som ikke ville, vet ikke hvordan dem løser dette, deler gjere gruppen opp i to når det er filmvisning, en for di som vil, og en for oss andre..
vår-barn-i-magen Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Jordmora sa til meg at vi kunne gå ut når filmen begynte.
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Hei igjen;) Hadde gått og lagt meg i går jeg;) Ja, du får ta det opp med Jordmora! Det ordner seg helt sikkert, de kan jo ikke tvinge noen til å se den! De er vel ikke ute etter å skremme livet av kommende fedre heller;) Lykke til da!
kokelimonke Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Var på kurs på helsestasjonen, og der viste de film rett etter pausen slik at de som ikke ville se kunne komme inn litt senere. Valgte å se jeg da, med skjerfet foran øynene..:-I men det er jo ikke noe tvang å se film, så gå på kurs, er mye annet det er verdt å få med seg
Gjest Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Videoen er det siste jordmora viser på torsdag, så da tror jeg at vi reiser hjem. Jeg har sett den i forbindelse med undervisning på høyskolen før, og den er ikke noe særlig og se for min kjære samboer med sykehusskrekk. Han gruer seg nok til fødselen som han gjør.. Men jeg regner med at det skal gå i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå