Gå til innhold

Energi...hvor ble du av???

Anbefalte innlegg

Skrevet

....eller har den egentlig vært tilstede?? :-) Nå er det bare fire uker igjenn og jeg går her å venter på energien, som de fleste (inkl. mine søstre og mamma) sier de har fått "den siste tiden" av svangerskapet....!! Syns selv jeg har fått gjort mye.....og har hatt et fantastisk svangerskap så langt :-) Alt har vært bare fint....etter de fire første kvalme mnd!!! :-) Har egentlig følt meg kjempepigg og har hatt mer energi enn før jeg ble gravid....

Men nå!!! Ingenting igjenn!!! Flere som har det sånn??? Kommer den tilbake tro??? Føler meg litt "nede" liksom.... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nok jern? Jeg var bortreist forrige uke og hadde glemt Hemofer hjemme. Tok ikke mange dagene før energinivået var på bånn. Hemofer er det svakeste jerntilskuddet du kan ta men allikevel merker jeg 100% bedring bare etter et par dager. Verdt et forsøk:)

Skrevet

Jeg hadde skikkelig mye energi ca 3 - 4 uker før termin. Vasket rundt både kjøkken og stue. Vasket klær og styrete en hel masse. Malte babyerom og ordnet til.. Nå i de to siste ukene har jeg vært helt tappa for energi,. gidder ikke selskap nesten en gang... (termin om to dager)

Gidder ingenting....

Skrevet

Det samme lurer jeg på! Har 5 uker igjen, er kvalm, svimmel og uggen og har stort sett bare lyst og ligge på sofaen..

Og i morgen er det tilbake på jobb, har to uker igjen og vet bare ikke helt hvordan jeg skal orke det...

Så jeg håper virkelig energien kommer tilbake, kan ikke huske at jeg var så sløv og sliten forrige gang, men da hadde jeg heller ikke en liten aktiv unge i tillegg..

Skrevet

Jeg har 12 dager igjen før termin, og kjenner følelsen!! Eier ikke arbeidslyst eller energi what so ever! Men jeg er rastløs og kjeder meg! Har lyst å finne på noe, men kroppen nekter å bli med. Den vil helst sove eller sitte stille. Ganske frustrerende. Tenkte jeg skulle tvinge meg selv ut på en liten spasertur senere idag...

Skrevet

Jeg har hatt nok jern hele svangerskapet, og har det fremdeles....merkelig... :-) Virker jo som om det kunne være noe sånt ja! Er vell naturlig dette da....får bare vente å se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...