Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 mange skriver her at det er helt normalt. kan ikke huske at jeg hadde det sånn me min første, men har nå gått på do fler ganger om dagen i over 1 uke.. hvor lenge holder kroppen på å "tømme" seg da? synes nesten det er plagsomt nå egentlig..
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Jo takk, kjenner til det der... Det er vel babyen som tynger på tarmer og blære. Er oppe opptil 3 ganger pr. natt også jeg - for å tisse. Er visst kroppen som venner seg til nattevåk...
Mirakelungen Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Bank i bordet, er ikke oppe en eneste gang pga toa.besøk (he he bare hvis jeg er sulten og må ete). Men om dagen springer jeg på do i ett:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 men normalt å gå på do for å gjøre nr.2 så mange ganger for dagen da? oppe å tisser har jeg jo vert hver natt i snart 9 mnd no. hehe.
Mirakelungen Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 he he, her var det en misforståelse:) Nei, jeg er ikke på toa for å basje så mange ganger om dagen, hi hi,, bare tisse. Du skal vel kanskje føde snart, hvis du springer så ofte på do:)
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Selv er jeg oppe en gang i løpet av natten. Men flyr sikker hver annen time på dagen. Plagsomt! Jeg vil vel tro at det har noe med hvordan ungen ligger å gjøre. Jenta mi ligger langt ned i bekkenet, og bruker blæra mi som madrass ) Det sies at det hjelper å ligge på venstre side om natten for å unngå å måtte stå opp flere ganger for å tisse... Kanskje bebisen din har lagt mesteparten av vekten sin på din høyre side? =) Vi får håpe det er forbipasserende )
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Kjøp ido form på apoeket! Ta to om dagen for å stabilisere magen, kan brukes av gravide!Er bare melkesyrebakterier eller noe sånt i det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå