Gå til innhold

Skal kynnere normalt gi seg når man ligger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er to dager på overtid. Har hatt masse kynnere de siste dagene, men bare når jeg sitter og går og ikke når jeg ligger. Pleier å gå over da. Er litt usikker om det er rier eller kynner har kommet med 9-10 minutters mellomrom i over en time og kynnere er vel heller ikke så regelmessige. Er ikke veldig smertefullt men det er det vel heller ofte ikke i begynnelsen. Fødte for 6 år siden. Mener å huske at det ikke var så vondt i starten, men ble vondere ettersom riene ble tettere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er sånn at kynnere gir seg når man reiser seg opp og at rier fortsetter selv om man står på beina. Allikevel må jeg jo si at det virker ganske "rie-aktig" med så regelmessig da... Husker iallefall som deg, at det ikke er så veldig vondt i starten. Bare at man skjønner at det er noe, litt sånne diffuse tak liksom..

Skrevet

nei. jeg får ofte mye kynnere når jeg ligger.

men de gir seg ofte om du skifter stilling og puster rolig litt..

Skrevet

Mine kynnere bryr seg ikke om om jeg sitter eller ligger eller står eller hva jeg gjør.

Skrevet

Hvis man er veldig i tvil om det er kynnere eller rier man har skal man ta seg et varmt bad, evt dusj, er det kynnere gir dem seg garantert

Skrevet

mine er ille når jeg står og sitter og går, men pleier og gi seg når jeg legger meg ned og slapper av.

Skrevet

kan jo godt være begynnende rier du har da:)

Noen opplever at de får regelmessige kynnere som går over i rier etterhvert:)

Prøv dusjen da vel, for å se om det roer seg ned? Hvis ikke er det nok noe på gang:)

Spennende!!

Skrevet

jeg kjenner samtidig at babyen er litt urolig etter hver gang det gir seg. Kommer hvert niende minutt ca hver gang og varer bare noen få sekunder.

Skrevet

Man kan få kynnere i alle "stillinger". Det de sier, er at man skal bytte stilling eller stoppe opp med det man driver med når kynneren kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...