Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Puff, da satt vi her igjen...med hver vår ting. Han med gitaren og jeg på dataen:) De tre søte trolla våre putta under dyna. Har sånn ca to timer til disp hver kveld, men klarer ikke å bruke de sammen...!!Vi er på en måte så slitne at alt dreier seg om å nytte tiden til det vi liker best..hver for oss. Noen som har noen gode tips til foreldre-kos?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Hehe, ligger ikke dette litt i ordet da? Vi har det akkurat likt, jeg på pc og han med tv. Nå er dette en tid der vi lett glemmer hverandre, så vi må rett og slett ta oss litt i nakken og finne frem lysten. Så push - til køys med dere; nå er det tid for foreldrekos!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Hehe, tenkte meg at det tipset ville dukke opp:) Men hvor ble det av lysten????? Herlighet for en hverdag. Og jeg som var fast bestemt på å ta såååå godt vare på forholdet når alle barna en gang dukket opp:) Tror jeg har sett for mye film:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Huff, rødmer nesten her nå, derfor anonym. Men lysten ja, den uteblir også her, helt til vi kommer igang. Har født to tette barn, så jeg vet hvordan det er med småbarn. En ting er hvertfall helt klart; uten glidemiddel er det bare å glemme det. Så prøv med det! *rødme*
tulla79 Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Uff,,ja kjenner meg igjen her!!! Vi var nå ute en kveld,,danset og kosa oss...litt full var jeg da:) lett for at kosen uteblir,,Vi får vel ta oss i nakken!! Tror det meste er opp til oss mødrene..i mitt tilfelle ihvertfall
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2007 Føler jeg tar min del på middagsfronten, men venter fortsatt på den romantiske middagen fra mannen min:).. Har snakka om dette minst hundre ganger, men den uteblir gitt:) Når det gjelder den andre kosen, er nok jeg ganske så treig! Stakkar mann... Tenkte å dra fram symaskinen etterhvert, og sy noen skjørt og kjoler til lille gull heller...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 kjenner meg igjen her.. vi sitter som regel på hver vår data eller sammen forran tv´n når høna her har lagt seg.. ikke lett når man er avhengig av visse nett-sider, men å samtidig skal bruke tida sammen med sin kjære.. ett lite tips til dere som sliter med lysta.. hehe, jeg prøvde det med stort hell i går.. om din kjære prøver seg under dyna, og du tenker, åååh, jeg orker ikke, vil sove, osv, så prøv da å tenk, jo, jammen skal jeg ha meg litt sex nå!!! når en først begynner så blir det jo godt å bra etteerhvert=) fornøyd mann får du å, hehehe=)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 sliter med det samme problemet her. Lysta er her, men prioriterer andre ting istedet når man har først litt tid for seg selv. Vi mammaer må gjøre mye. Først skal vi amme barna, så skal vi tilfredstille partneren etterpå . Det stopper seg selv , iallefall her for en stund. Har ingen energi til det. Men trene fysisk aktivitet. Det gjør susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå