Nurkfrid 27.11.07:-) Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Jeg lå i senga og halvsov en lørdagsmorgen. Dattera mi kom inn og ville kose hun også. Hun er for tiden veeeeldig opptatt av baby og at hun selv har ligget inne i magen. Så spurte hun meg plutselig; Mamma; spiste du meg opp da jeg var i magen din"? Kan vel også nevne at hennes favoritteventyr er Rødhette og ulven... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå