Gå til innhold

Flere hormon bomber her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så fort lei, gretten og er overfølsom. Noe som igjen fører til en del kynnere. Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.. i d siste har hormonene bare blåst av gåre,mister kontrollen til tider føler jeg... men prøver å ta meg sammen da siden jeg har en liten en på 21 mnd oxo.. går litt vekk når jeg blir for ille,så han slipper å se en ustabil mamma... heldigvis går d raskt over da... men sambo kan irritere vette av meg av å til...

Skrevet

Idag ble jeg så sint at jeg trodde vannet skulle gå.:(

Skrevet

jeg har det på samme måte..

Skrevet

Hei!

Min samboer mener at han fortjener å få utdelt en tapperhetsmedalje...

Jeg kan være enig i det :)

Skrevet

godt å se at jeg ikke er alene om dette.

Blir så fort sinna, lei meg osv.... Det er utrolig slitsomt.

Trodde at de hormonene skulle roe seg når man var kommet langt ut i 5 måned, men nei...

Skrevet

Off, ja GJETT!!!! Føler det sitter en liten djevel på skulderen min av og til og får meg helt rasende.....

Stakkars mannen min.... :(

Skrevet

Samboeren min sa veldig forsiktig her om dagen at "jeg gleder meg til jeg får tilbake jenta mi jeg..."

Da begynnte jeg å grine for sikkerhets skyld...det er jo ikke meningen å være så jævlig bitch heller da.

Gudskjelov så har vi ikke barn fra før...så på neste mann så vet jeg at jeg virkelig må ta meg sammen :)

Skrevet

jeg er sånn.. =S prøver å holde igjen, og ikke bli sinna..

skjønte i går hvor urmelig jeg kunne være, da jeg ble sinna fordi min kjære hadde fått feber sånn at vi ikke kunne dra til sverige... =S har sagt unnskyld da, men likevel.. uff...

Skrevet

Hormonbombe????

Jah.........den beskrivelsen passer vel bra til meg.........hehe!

Skrevet

Jepp! Har vært en grusom person sammenlignet med før jeg ble gravid, er egentlig veldig rolig. Men begynner å roe seg litt nå, er 24+1. Liker ikke å bli sint for ingenting slik jeg har vært til nå så nå hjelper det litt her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...