Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Finnes det brudekjoler spsesielt for gravide eller må man ha stor størrelse i vanlig? Har prøvd å søke på nettet men har ikke funnet noe. Noen som har erfaring på området? Bryllupet står i sommer og forhåpentligvis er det en liten på vei i de tider...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Jo, det finnes såvisst. Om du er sprek/tøff og vil bestille fra utlandet (lav pris!) kan søke på maternity wedding dress. Dette fikk jeg opp da jeg googlet det. http://www.google.no/search?sourceid=navclient&aq=t&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2006-37,GGLJ:en&q=maternity+wedding+dresses Har sett noen på norske sider også... skal sjekke igjen..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Dette fant jeg da jeg søkte på ebay.com http://clothing.search.ebay.com/maternity-wedding-dress_Clothing-Shoes-Accessories_W0QQfromZR40QQsacatZ11450
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Takk skal dere ha, supert altså Skal sjekke ut sidene med en gang.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 På www.mirasmiras.net har de kjoler til gravide og de er ikke dyre heller. Hos dem kan du også få sydd kjole etter eget ønske om du har drømmekjolen på bilde, men trenger den til dine egne mål. Har selv fått sydd kjole hos dem...det var i utgangspunktet en vanlig kjole..men fikk et måleskjema som jeg brukte og sente tilbake med mine mål...eller de måla jeg ønsket for hvor stor jeg ville ha kjolen over magen. Jeg bet. 4000,- for min kjole. Du kan jo se på nettsiden dems...og evt ta en tlf til dem.
aanonym Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Det finnes brudekjoler tilpasset gravide, men særlig fin, det er de ikke. Det kommer an på hvor gravid du er. Jeg er selv i femte mnd, bruker en vanlig kjole med snøring bak og drapering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå