Gå til innhold

Egenpleie før bryllupet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere, og hvor lenge før?

Jeg tenkte å ta en time hos hudpleier et par dager før, da tenkte jeg og ta med meg min forlover og spandere på henne også. Aromaterapi, vokse brynene, fiksen neglene... Ihvertfall, kanskje det blir mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, jeg også har planer om det.

Får en "prøve-egenpleie" jeg da. Som 2. forlover skal jeg i slutten av mai være med bruden.

Vi skal få dyprens av ansiktet, ansiktsmassasje, neglpleie og fotpleie.

Blir jeg fornøyd med det bestiller jeg samme til når vi skal gifte oss.

Skrevet

Lurte bare på hvor lenge før dere skal ta ansikts rens? Man blir kanskje litt rød etter det? Aner ikke jeg...

Skrevet

Min erfaring er at kvisene popper etter dyprens. Og hver gang jeg bestiller time, så spør hun om jeg skal noe spesielt. For det er ikke lurt å ha for nært opp mot store anledninger. Jeg hadde nok ikke tatt det senere enn 1 uke før. Men det kommer jo an på hvilken behandling du skal ha og hvilken hudtype du har. Kanskje du bør ta en "prøvetime" nå, slik at du ser hvordan huden reagerer.

Skrevet

Jeg har litt tørr hud, litt kviser av og til og konstant litt utslett! Noen som kan anbefale noe for meg? Jeg har virkelig ikke peiling på hva som kan være bra for meg med slik kombinasjonshud...

Skrevet

Tok dyprens for to uker siden, tre uker for bryllupet. Har fremdeles masse kviser... (Det pleier jeg aldri ha ellers).

Skrevet

Jeg fikk beskjed av sminkøren min og IKKE ta dyprens av huden før bryllupet. Veldig vanlig at man får kviser etter det.

Skrevet

Er ikke sikker på hva enda, men vil unne meg en helg med spa i forkant av den store dagen. Mutter er forterapaut så hun får fikse den biten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...