Maria52 Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Det har startet med svake rier, de er ganske regelmessige og er på mellom 10-15 min mellomrom. Jeg er så redd de bare skal gå over av seg selv og at vi blir sendt hjem igjen. Er det noen som har erfaringer med sykehuset om dette? Hva er mulugheten for at de kan gjøre noe slik at det kommer i gang skikkelig? Håper virkelig noen kan svare på dette....
en dag i mai Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Ikke for å skuffe deg altså... De vil sannsynligvis ikke gjøre noe for at riene utvikler seg. Det beste er at ting få gå sin gang naturlig. Hvis det stopper opp nå, er det nok fordi det ikke er helt klart enda.. Særlig ikke hvis du ikke er på overtid eller har komplikasjoner av noe slag. Det lønner seg sikkert å ringe før du drar til sykehuset. De ber deg kanskje om å vente med å komme til riene blir sterkere og tettere/regelmessigere. Lykke til!
Maria52 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg er på overtid , men har ingen komplikasjoner utenom bekkenløsning og ryggplager. Igår ville de egentlig at jeg skulle komme, men jeg selv valgte ikke å dra. Hva kan de eventuellt gjør for å hjelpe til om i det hele tatt mulig???
en dag i mai Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 De kan vel gi gele eller evt drypp, men det er ikke vanlig tror jeg hvis alt er normalt. Stemmer det at jeg har lest her inne at det startet rier hos deg i går kveld også, men at det gav seg når du la deg og sov litt? Hvis det er tilfelle og du begynner å bli sliten kan det kanskje være med å få de med på å "hjelpe" riene.. Tror du ikke selv at det er best hvis riene kan komme av seg selv? Har hørt om mange som sier at det ikke er så positivt med igangsetting. Det hender endel ganger at det stopper opp når det ikke er kroppen selv som sier at baby skal ut. Sikker på at det er rier og ikke kynnere?
Maria52 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2007 Ja det var nok jeg som skrev det innlegget. Hadde regelmessige kynnere/svake rier fra i går kveld og utover natten. Det har startet igjen nå. Vil jo så klart at kroppen skal være klar. Blir bare enda mer sliten av å være usikker på disse vondtene. Har en sønn fra før, men husker ikke så godt hvordan det startet. Jeg har hatt 2 cm åpning i snart to uker og da JM sjekket var alt klart og moden var jeg. Hun mente da at han kom til p komme den påfølgende helgen.... Som nå da er to uker siden. Blir ikke mindre gal av det
en dag i mai Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Skjønner at du begynner å bli lei! Kan du ikke ringe til føden og legge frem saken da? Si at du er usikker og ønsker at de skal se på deg i det minste. DET kan iallefall ikke skade! Hvis de ville at du skulle komme inn i går, er de sikkert klare for å undersøke deg litt i dag isteden!
Maria52 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2007 Tenkte gjøre det idag. I alle fall om de blir like regelmessige. Tusen takk for svar i alle fall
en dag i mai Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Slenger på en aldri så liten lykke til før jeg hopper i seng for kvelden! Det blir spennende å se om du er i farta her inne i morgen da, eller om det har blitt mere fart i sakene utover natta..
Maria52 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2007 Tusen takk for det. Jeg håper det skjer noe mer utover natten.
en dag i mai Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Er du der i dag? Har det skjedd noe mere? Kan ikke se noen svar fra deg her inne på noen tråder jeg ahr vært innom, så da ble det vel kanskje fødsel da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå