Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Får ikke inn noen rutine på den lille. Han er nr 2 og jeg trodde dette skulle bli enkelt. Men 7 mnd og fortstt ikke noe fast mønster. Noen ganger sovner han til puppen andre ganger vil han ikke. Flaske vil han ikke ta! Jeg tenker ikke på bading, grøt etc. Kun sovedelen.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Vesla får pupp på sengekanten vår i mørket før hun skal legge seg..(mme hvis jeg er på jobb).noen ganger sovner hun ved puppen og hun legges over i sin,ellers legges hun våken.da hender det vi må legge henne ned noen ganger før hun sovner.Prøver å være konsekvente med å ikke ta henne opp,og ha ei fast tid hver kveld.
Bleikfeit.no Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Har det akkurat på samme måte om det er noe trøst. Prøver å få til at jeg får lagt ham når han er skikkelig sulten. Da spiser han godt og sovner ved puppen. Da legger jeg ham sovende over i senga. Om han ikke sovner ved puppen er det som regel masse skriking før han sovner. Sitter da ved vogga og vogger og synger til han sovner. Tar som regel opp til en halv time. Har en gang hørt at man ikke skal puppe dem i søvn. Det er visst fordi om de våkner da, ønsker de å være i den posisjonen(ved puppen) som de var i da de sovna. Det var innvikla skrevet, håper du skjønner det. (Det har jeg gitt f i da..... ) Gutten min er forresten straks 6 mnd.
Tinky82 Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Berta vår er snart 8 mnd, og vi legger henne mellom åtte og ni..Hun får pupp og grøt seks-halv syv ca, og litt nattapupp før vi legger henne i senga. Har en spilledåse til å henge på senga med lys og et lite "akvarium" på liksom, med fisker som går rundt. Den spiller litt, så slukker lyset på den og den lager bølgelyder en stund. Da synger jeg nattasang (lille kattepus......) og så sovner hun etterhvert. Jepp! Litt av et program!Hehe:) Men vi syns det er koselig, og hun vet også godt at det er natta når vi gjør disse tingene.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Hei. Mathias er 3 mnd. Etter stell får han pupp enten i stua eller i senga vår. Når han er ferdig så gir jeg han smokken og legger han våken i senga si. Må som regel inn 2-5 ganger for å gi smokken. Hvis han er overtrøtt eller grinete av andre årsaker.. så bare tar jeg han opp.. roer han.. og ned igjen.. kanskje gir han er dæsj pupp til å. Men som regel går det veldig greit
Bellen^2 Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Junior er 3 mnd og legges kl 20.30-21.00 hver kveld. Han får en pupp rett før vi begynner kveldsstellet, så får han en siste melkeskvett inne på soveromet i mørket. Han blir gjerne veldig døsig ved puppen, men litt avhengig av hvor trett han er hender det at han våkner når jeg tar han opp for å rape han før jeg legger han ned i sengen sin. Jeg legger han ned uavhengig om han er våken eller ikke, kysser han og stryker han på kinnet og går ut av rommet. Av og til styrer litt hvis han er våken, men han sovner raskt. En sjelden gang må vi inn og klappe litt ekstra eller gi han smokken.
pingu-72 Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Det er hipp som happ her også. Noen ganger er han så trøtt at han sovner ved puppen, andre ganger ligger han og prater leeenge med seg selv etter at vi har lagt ham. Eller skriker så vi må sitte og roe ham ned en liten stund. Jeg har egentlig ikke sett på dette som noe problem
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Vår lille kan også bli lagt ned våken, men noen ganger hyler han som besatt. Ingenting hjelper. Vil ikke at han skriker for lenge heller, for da våkner storesøster...
Lonely Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Her ammer han ca 18-18.30 raper og legges i seng.....Og sovner ganske fort, enkelte ganger må jeg putte i smokken noen ganger. Han er straks 3 mnd.....
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Hei. Min lille snupp er bare 7 uker, men vi gjør dette: ammer ofte i løpet av kvelden. Skifter bleie og tar på pysj rundt klokken 21-2130. Inn på soverommet og gir nattkospupp i svakt lys/mørket. Setter på spilledåse/uro m lys. Og det er det. Hender at jeg må sitte med henne til hun sovner, (holde smokken (som hun egentlig ikke liker) eller vannflaske dersom hun bare er tørst..) Hun sover i senga mi, da, ellers hadde ikke dette fungert. Lykke til..
tulla79 Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Heisann;) Min er nærme 8 mnd.. Noen ganger sovner han ved puppen...Det er vel den enkleste måten..Men,,med tanke på nr han blir eldre,,er det vel ikke så lurt. Tar litt lenger tid å legge han på vanlig måte,,Han reiser seg opp..jeg legger han ned igjen gang på gang...Til slutt gidder han ikke mer,,sovner da med smukken...(jrg synger,,imens jeg stryker han over pannen) Men,,han våkner mange ganger om natta,,Skal ha pupp
ScaryMama Skrevet 8. april 2007 #12 Skrevet 8. april 2007 Her gir jeg han pupp i sengen til han sovner. Hvis ikke det går bærer vi vognen inn og triller han rundt omkring på kjøkkenet til han sovner. Det er faktisk ikke mulig å få han til å sove på noen annen måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå