Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Har planlagt en tur lenge og får ikke refundert flybillettene for over 3000 kr. Dette er et jobboppdrag som varer noen timer lørdag førstkommende, og mannen min skal være med bare for å passe vesla. Hun er 9 mnd og har vannkopper, men er i kjempe form. Blid og ikke sutrete. Har hatt det i 2 dager allerede og den planlagte flyreisen er fredag-søndag. Vi har betalt hotell... Usikker på om vi skal reise. Viktigste er jo snuppa... Men hun er i fin form. Lurer på hvor lenge det er smittsomt, for er kanskje ikke lov til å sitte i fly med vannkopper? Tenk om det er noen gravide der som ikke har hatt vannkopper??! Er jeg fryktelig egoistisk hvis vi drar? Det er som sagt ikke før fredag og hun er i bra form - merker ingenting til sykdommen. Mannen min er kun med for å passe henne og har eget hotellrom, ikke lang flyreise. Det er innlands. Noen meninger...?
Thea Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Vannkopper er smittsomt så lenge prikkene væsker. Når alle blemmene er tørre skal det være greit.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg vil tro det går greit..på fredag har hun jo hatt det en uke...så lenge hun er frisk og rask så!! De fleste prikkene har nok begynt og tørke da! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå