Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

vet det er en stund til ennå men hva gjør dere såkalte flerkulturelle familier på 17 mai??

Hva gjorde dere i fjor og hva skal dere i år? Er mennene deres med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor og i forfjor var vi i Oslo sentrum og så på toget sammen alle 3. Snuppa og jeg har hatt på bunad, og sambohar på dress. Etter det har vi vært innom Kuba-parken, der det er konserter og mange kjente. Sambo har ofte jobbet på kvelden, som dørvakt.

I år skal broren min konfirmere seg den 19. mai, og barnehagen er stengt 18. mai. Så jeg og Snuppa reiser til mamma og pappa og feirer 17. mai der. Sambo skal jobbe på fredagen, så han kommer rett til konfirmasjonen på lørdag. Jeg tror nok han kommer til å ta seg en tur til sentrum, han er veldig imponert over hvordan vi feirer nasjonaldagen, og sammenligner med militærparadene han var med på i sitt hjemland.

Skrevet

de årene vi har vært sammen har vi feiret 17 mai i byen der foreldrene mine bor.

Mannen min er med. Jeg har på bunad og han har på dress-.

Skrevet

Skriv gjerne også hvor mannen/kjærsten/samboeren deres er fra....

Skrevet

Han er fra den Dominikanske republikk.

Skrevet

Var i Oslo sentrum på formiddagen. Så hjem og slappe av et par timer, og deretter grilling sammen med venner. Ganske likt mange andre familier, uansett bakgrunn.

Mannen min er selvfølgelig med, akuratt som jeg ville tatt del i nasjonaldagen i hans hjemland om vi bodde der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...