Gå til innhold

Kanel for å sette i gang fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal til? Er det grøt med kanel på eller kanel med grøt på? Griper jeg etter halmstrå? Er på termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare tull....hivd i meg kanel på havregrøt de siste ukene, ingenting....9 dager over termin...

Skrevet

Hvor mye har du tatt på?

Skrevet

masse!! host å hark sier jeg bare...hehe;-)

Skrevet

hmm.. jeg prøvde dette for noen dager siden, og jeg fikk masse masse kynnere.. varte i noen timer.. men det ga seg jo igjen da desverre...hehe.

har 6 dager igjen til termin, så jeg tenkte å spise grøt me kanel på til kvelds idag:)

jeg bare heiv på med kanel. ikke sånn at jeg spiste KUN kanel lissom.. men nok..

Skrevet

Er ungen ikkeklar for å komme hjelper det ikkemed kanel, hopping, flere liter med teer, gud vet hvor mange kapsler, alt er bare tidsfordriv, fødepizza, og sex bla bla, Ungen kommer når den skal komme! Vi må ikke leke med naturen man vet ikke om noe kan gå galt da... Har selv brukt senna te forrige gang jeg gikk gravid (var ubehagelig) forstoppet. Visste ikke den gang at den satte i gang fødselen og glad er jeg for det!

he he gikk en dag over termin:)

Skrevet

Jeg hadde MASSE kanel på risengrynsgrøten min i går, men det hjalp ingenting. Fikk bare masse halsbrann...

Fikk vonde kynnere etter sex, men det ble ikke noe mer av det heller...

Skrevet

to små porsjoner (vanlig fat, eller asjett eller hva det nå heter?) med masse kanel. er det nok?

Skrevet

Skader ikke å prøve men, ikke ha for høye forventninger

Skrevet

Ingen kjerringråd hjelper hvis man ikke er moden og babyen klar.... hvis det hadde vært noe i dette ville ingen av oss gått på overtid :) Sorry, men sånn er det. Tror jeg da, i alle fall :)

Skrevet

Nettopp derfor skader det ikke å prøve :-), siden det ikke setter i gang noen fødsel uten at bayen er klar uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...